Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com

Кафедра публічного управління, адміністрування та права

Кафедра публічного управління, адміністрування та права

ПАМ’ЯТКА СТУДЕНТУ ДЛЯ ПМК ІІ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ:

 

Шановні студенти!

Згідно із відповідними рішеннями Кабінету міністрів України, рекомендаціями МОН України, наказами та розпорядженнями ректора Університету, що стосуються введення обмежувальних заходів для запобігання розповсюдження захворювання на коронавірус COVID-19, та відповідно до розпоряджень ректора ПМК ІІ для студентів тих курсів та освітньо-професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти, для яких вона повинна була розпочатись навесні, буде проходити в онлайн-режимі на базі платформи дистанційного навчання ZOOM згідно із графіком навчального процесу та затвердженим розкладом.

ПМК з кожної дисципліни складається з трьох частин у різні дні:

  • Консультація – зустріч студентів з викладачем напередодні ПМК, отримання переліку тем, питань, однотипних завдань, що будуть на ПМК, узгодження усіх правил та вимог.
  • Проведення ПМК – письмове написання ПМК, впродовж якого стдунт ЗОБОВ’ЯЗАННИЙ бути на відео зв’язку. По завершенню ПМК ІІ студент пересилає електронний варіант своєї відповіді на білет викладачу.
  • Оголошення результатів ПМК 2 та загальної кількості балів за весь семестр, можливість підвищення рейтингу.

Всі online зустрічі відбуватимуться у програмі ZOOM.  Після скачування необхідно встановити на телефон чи персональний комп’ютер та пройти реєстрацію через Google Account чи Facebook.

ВСТАНОВЛЮЙТЕ ZOOM НА ДЕВАЙС (телефон або ПК), ЩО МАЄ КАМЕРУ, МІКРОФОН ТА ГУЧНОМОВЕЦЬ (або телефонну гарнітуру)!!!

Завчасно необхідно потурбуватися про забезпечення стабільним Інтернетом не менше 5-10 мегабіт/с. (мінімальний рівень 4G зв’язку).

Інформація для користувачів обмежених пакетів Інтернету: 60 хвилин ZOOM конференції потребує приблизно 200-300 мегабайт загального трафіку (отримання та передачі даних разом).

Студенти, які не складуть ПМК 2 та будуть мати академічні борги будуть мати можливість здати ПМК після закінчення карантину або на наступний навчальний рік. Проте, якщо студент(и) не були присутні на ПМК 2 у призначений час з поважних причин, то по домовленості із ведучим викладачем можуть здати ПМК в інший день, але також з повною ідентифікацією та підтвердженням (фото-видео фіксацією та фото письмової відповіді на білет ПМК2). Без відео візуальної ідентифікації студента, його ПМК ІІ не буде зараховане. Додаткові сесії створюються після звернення викладача до куратора відповідної групи студентів.

ПМК може продовжуватись не більше 1год.20хв. Кожна Zoom-конференція обмежена 40 хвилинами. Після цього відбувається її завершення. Для поновлення роботи необхідно ще раз перейти за відповідним посиланням (тобто 2х конференцій ZOOM по 40 хв. вистачає для проведення ПМК ІІ).

ОСНОВНІ ПРАВИЛА:

  1. Обов’язковий відеозв’язок студентів протягом всіх зустрічей з викладачами.
  2. Проведення ПМК ІІ має записуватись засобами ZOOM викладачем для запобіганню незручних ситуацій та вирішення спірних питань.
  3. ПМК ІІ має бути письмовим та по завершенню бути відправлений викладачу у вигляді фото чи у подібному форматі.

ГРАФІК ДИСТАНЦІЙНОГО ПРОВЕДЕННЯ ПМК ІІ

 

 

 

          Кафедру публічного управління, адміністрування  та права створено 2 липня 2018 року згідно наказу № 106-ОД від 02.07.18  для підготовки спеціалістів у сфері муніципального та адміністративного управління і публічного адміністрування.  Кафедра є випусковою, відповідальною за підготовку здобувачів вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування».

Місія кафедри публічного управління, адміністрування та права – підготовка висококваліфікованих сучасних фахівців регіонального, загальнодержавного та міжнародного рівня як для сектору публічного управління, так і для  приватного сектору економіки, які володіють  систематизованими знаннями і сучасними технологіями, уміють системно та інноваційно мислити, спроможні ефективно виконувати покладені на них професійні функції, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою покращення якості життя громадян на основі світових та європейських стандартів.

Освітню програму спеціальності «Публічне управління та адміністрування» розроблено з урахуванням положень національних нормативно-правових документів. Програма націлена на підготовку фахівців у галузі публічного управління та адміністрування у рамках сприяння реалізації державних і регіональних стратегій соціально-економічного розвитку, а також покращення соціально-економічних показників розвитку держави. Дана освітня програма визначає  основні засади та рекомендації стосовно навчального процесу, головну мету і стратегію надання вищої освіти згідно з багаторічними традиціями ТДАТУ.

 

Посади, які можуть обіймати випускники:

– керівник, співробітник в органах місцевого самоврядування, державних адміністраціях та урядових структурах (сільради, виконкоми, районні ради, обласні ради тощо);

– начальник відділу кадрів, начальник відділу соціального розвитку виконкому,  керівник прес-служби (центральні органи державної влади);

– фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою;

– керівник, начальник відділу, провідний фахівець  установ, підприємств та організацій різних форм власності;

– керівник служби міністра, консультант Президента України, радник в органах державної влади;

– менеджер з кадрової роботи,  менеджер підприємств, установ, організацій та їх підрозділів, фахівець з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);

– менеджер у центрах надання адміністративних послух;

– інспектор Пенсійного фонду, державний соціальний інспектор, фахівець з питань зайнятості;

– спеціаліст з корпоративного управління, відповідальний працівник банку, спеціаліст з інтелектуальної власності, рекламіст;

–  викладач вищого навчального закладу, науковий співробітник та ін.

Найвищу якість освіти на кафедрі забезпечують: 6 висококваліфікованих викладачів, з них 1 доктор наук,  4 кандидата наук, 2  з  яких мають ступінь  доцента, 1 магістр з права. Всі викладачі кафедри мають багаторічний стаж педагогічної та наукової роботи, досвід практичної діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.

 

Адреса проспект Б. Хмельницького, 18,

м. Мелітополь, Запорізька обл.

72310, Україна

Телефон +38-(0619)-42-32-01
E-mail pua@tsatu.edu.ua
Ми знаходимося 2 корпус 2 поверх
Ми у соц. мережах
Instagram publichne_upravlinnia.tsatu
Facebook https://www.facebook.com/education.tsatu/

РОЗКЛАД:

Час роботи 8:00 – 16:30 (п’ятниця до 15:30)
Обідня перерва 12:00 – 12:30

 

Склад кафедри
Ортіна Ганна Володимирівна завідувач кафедри, гарант ОПП "Публічне управління та адміністрування" другого рівня вищої освіти

доктор наук з державного управління, доцент

Застрожнікова Ірина Володимирівна доцент, гарант ОПП "Публічне управління та адміністрування" першого рівня вищої освіти

кандидат наук з державного управління, доцент

Горбова Наталя Аркадіївна доцент

кандидат педагогічних наук

Єфіменко Людмила Миколаївна старший викладач

кандидат наук з державного управління

Вороніна Юлія Євгенівна старший викладач

кандидат наук з державного управління

Нестеренко Олена Миколаївна старший викладач

кандидат юридичних наук

Олексенко Роман Іванович професор

доктор філософських наук

Плясецька Тетяна Євгенівна лаборант

магістр з економіки

Надішліть нам своє питання до факультету




×