Колокольчикова І.В. Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької області. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Спецвипуск 2015року. Полтава: ПДАА. – 2015. – С. 227 – 233с.
Колокольчикова І.В. Привабливість галузі садівництва України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (10). Полтава: ПДАА. – 2015. – С. 163 – 169с.
Колокольчикова І.В. Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналу. Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів «Економіка та підприємництво», КНЕУ № 34-35/2015. - С. 229 – 236.
Колокольчикова І.В. Товарна політика підприємств галузі садівництва України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. –Вип. 1 (12). – Полтава : РВВ ПДАА. – 2016. – С. 120 – 126.
Колокольчикова І.В. Сучасний стан та тенденції розвитку галузі садівництва в Україні. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 2 (13) – Полтава : РВВ ПДАА. – 2016. – С. 98 – 104.
Колокольчикова І.В. Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В. Синяєвої. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2018. - № 2(37). – С. 91-98.
Колокольчикова І.В. Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плотво – ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В. Синяєвої. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2018. - № 3(38). С. 122- 133.
Колокольчикова І.В. Потенціал українських підприємств на національному та міжнародному ринку плодово – ягідної продукції. «Економіка та суспільство» Випуску № 19. 2018 [Електронне фахове видання] Режим доступу до ресурсу: http: economyandsociety.in.ua/
Колокольчикова І.В. Світове виробництво та ринкові позиції плодово – ягідної продукції на міжнародному ринку. Бізнес – Навігатор Науково – виробничий журнал. – Херсон:– 2019. - №3 (52) – С.26 – 31.
Колокольчикова І.В. Сегментування української плодово – ягідної продукції на міжнародному ринку. Електронне фахове видання Приазовський економічний вісник. 2019. №5 (16). С. 13-17. URL: http:pev.zp.ua/vypusk-5-16.
Колокольчикова І.В. Промислове садівництво Півдня України в рамках забезпечення продовольчої безпеки. SCIENCE AND EDUCATION A NEW DIMENSION: NATURAL AND TECHNICAL SCIENCES. VIІ (24), 2019. р.7-10. URL: http://seanewdim.com/natural_and_technical_sciences.html
Makarenko P., Piliavskui V., Berezina L., Khorishko K., Kolokolchykova I. Assessment-of-logistic-risks-with-the-purpose-of-strategic-management. АCADEMY OF STRATEGIC MANAGEMENT JOURNAL. Volume 18, Issue 3, 2019. URL: https://www.abacademies.org/journals/academy-of-strategic-management-journal-home.html (Скопус).
Колокольчикова І.В. Позиціювання плодово – ягідної продукції України на вітчизняному та міжнародному ринках. THE SCIENTIFIC HERITAGE. 2019. No 40. р.15 – 19. URL: http://tsh-journal.com/wp-content/uploads/2019/11/VOL-4-No-40-40-2019.pdf
Ринок плодово – ягідної продукції: економічна суть, внутрішня будова. EAST EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL. 2019. No 10 (50), part 7. р. 41-46 URL: https://eesa-journal.com/2019/11/13/vostochno-evropejskij-nauchnyj-zhurnal-50-oktyabr-2019/
Serhii Kalchenko, Iryna Kolokolchykova, Daria Leheza, Denys Yeremenko, Andrii Hutorov, Oleksandr Perederii, Oleksandr Dorokhov. Stimulation of Consumer Cooperation Development in Small Forms of Fruits and Vegetables Production. TEM journal: technology, education, management, informatics. 2020. N9 (2). 578-589 p.p. (Scopus)
Alina Sakun, Yurii Kyrylov, Viktoriia Hranovska, Iryna Kolokolchykova, Kateryna Nikitenko, Yana Katsemir. Regional Diversification of Rural Territories with Limited Spatial Location of Green Tourism Objects. Journal of Environmental Accounting and Management. 2020. No 8(4). 351-363 p.p. (Scopus)
Svitlana V. Skrypnyk Natalia V. Trusova, Denys V. Yeremenko, Serhii V. Karman, Iryna V. Kolokolchykova. Digitalization of investment-innovative activities of the trade business entities in network it-system. Studies of applied economics. 2021. N 39 (5). P. 1- 19. (Scopus)
Iryna Kolokolchykova, Roman Oleksenko, Nina Rybalchenko, Liudmyla Yefimenko, Ganna Ortina. Perceive of organic products by Ukrainian consumers and problems of shaping market demand. Amazonia Investiga. 2021 39(10)/ 169 -177 (Web of Science)
Колокольчикова І.В. Конкурентні стратегії на ринку туристичних послуг України. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 2020. №3. С. 143 -150
Колокольчикова І.В. Сталий розвиток ринку туристичних послуг. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. № 2 (42). С. 33-40.
Колокольчикова І.В. Макаренко П.М. Методичні підхожи моніторингу ринку плодово-ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. 2 (42). С. 33-40.