При підготовці фахівців будь-якої галузі важливим питанням є обґрунтування навчального плану. В її основі лежить змістовна структура навчальних дисциплін, яка враховує вибіркову складову. Це надає можливість майбутньому випускнику відповідати сучасним вимогам ринку та мати професійні навички в своїй галузі.
Зовнішні рецензії-відгуки стейкхолдерів |
Рецензія-відгук Зеваченкової Олени Рецензія-відгук Мараховського Миколи Рецензія-відгук Карпенко Андрія |
Протокол обговорень с роботодавцями | Протокол обговорення з роботодавцями |
Протокол обговорення студентського самоврядування | Протокол обговорення студ. радою |
Протокол обговорення академічною спільнотою | Протокол обговорення академічною спільнотою |
Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами | Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами |
Протокол засідання випускової кафедри | Протокол засідання випускової кафедри 2020 |
Зовнішні рецензії-відгуки стейкхолдерів | |
Протокол обговорень с роботодавцями | Протокол обговорень с роботодавцями |
Протокол обговорення студентського самоврядування | Протокол обговорення студентського самоврядування |
Протокол обговорення академічною спільнотою | Протокол обговорення академічною спільнотою |
Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами | Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами |
Протокол засідання випускової кафедри | Протокол засідання випускової кафедри 2020 р. |
1 квітня 2016 року викладачами кафедри економіки підприємств було організовано круглий стіл з питань обговорення змісту навчального плану бакалаврів нової для університету спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». У засіданні взяли участь дванадцять фахівців та керівників підприємств. Плідна дискусія визначила роль окремих дисциплін навчального плану в формуванні у майбутніх підприємців необхідних компетенцій. Позитивною відзначена практична складова, яка передбачає зв’язок освітнього процесу з виробництвом. Фахівці підкреслили актуальність залучення виробників у навчальний процес в межах лекційних та практичних занять.