м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205
Тел.: +380 (619) 423201
e-mail: feb@tsatu.edu.ua
При підготовці фахівців будь-якої галузі важливим питанням є обґрунтування навчального плану. В її основі лежить змістовна структура навчальних дисциплін, яка враховує вибіркову складову. Це надає можливість майбутньому випускнику відповідати сучасним вимогам ринку та мати професійні навички в своїй галузі.
| Зовнішні рецензії-відгуки стейкхолдерів |
Рецензія-відгук Зеваченкової Олени Рецензія-відгук Мараховського Миколи Рецензія-відгук Карпенко Андрія |
| Протокол обговорень с роботодавцями | Протокол обговорення з роботодавцями |
| Протокол обговорення студентського самоврядування | Протокол обговорення студ. радою |
| Протокол обговорення академічною спільнотою | Протокол обговорення академічною спільнотою |
| Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами | Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами |
| Протокол засідання випускової кафедри | Протокол засідання випускової кафедри 2020 |
| Зовнішні рецензії-відгуки стейкхолдерів | |
| Протокол обговорень с роботодавцями | Протокол обговорень с роботодавцями |
| Протокол обговорення студентського самоврядування | Протокол обговорення студентського самоврядування |
| Протокол обговорення академічною спільнотою | Протокол обговорення академічною спільнотою |
| Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами | Протокол засідання робочої групи щодо результатів обговорень зі стейкхолдерами |
| Протокол засідання випускової кафедри | Протокол засідання випускової кафедри 2020 р. |
1 квітня 2016 року викладачами кафедри економіки підприємств було організовано круглий стіл з питань обговорення змісту навчального плану бакалаврів нової для університету спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». У засіданні взяли участь дванадцять фахівців та керівників підприємств. Плідна дискусія визначила роль окремих дисциплін навчального плану в формуванні у майбутніх підприємців необхідних компетенцій. Позитивною відзначена практична складова, яка передбачає зв’язок освітнього процесу з виробництвом. Фахівці підкреслили актуальність залучення виробників у навчальний процес в межах лекційних та практичних занять.












