Клуб “Діловий етикет”
Роботу гуртка очолює кандидат економічних наук, доцент Плотніченко Світлана Романівна.
Мета діяльності гуртка – підвищення якості етичної свідомості про те, як стати професіоналом у сфері управління, засвоєння ними основних ціннісних орієнтацій та етичних стандартів у діловій сфері, оволодіння інструментарієм для аналізу і прийняття етичних рішень у конкретних ситуаціях професійного ділового життя.
Дізнатися більше…
Діловий етикет визначає правила спілкування, взаємодії та поведінки людей в процесі спільної професійної діяльності, а також форми обходження із навколишніми людьми, види звертань і вітань, манеру і прийняту форму ділового одягу (імідж фахівця).
Дотримання правил ділового етикету – один із необхідних елементів професіоналізму фахівця. Тому для його розвитку магістрам технічних спеціальностей необхідно обов’язково володіти знаннями з професійної етики.
Для цього їм необхідно ознайомитися із загальними принципами ділового етикету: принцип передбачуваності поведінки у різних ділових ситуаціях (ділова людина не лише знає правила ділового етикету, але й дотримується їх: є пунктуальною, обов’язковою, знає, як і кого привітати, уміє провести ділову бесіду тощо); принцип доцільності: певні правила діють у певний час, у певному місці, з певними людьми («вагова категорія одягу» повинна відповідати «ваговій категорії» випадку, ділової зустрічі, ціна, якість і стиль одягу повинні максимально відповідати зустрічі, оточенню, контексту і меті заходу).
Етикет – це форма поведінки людини в різних ситуаціях: у міжособистісних стосунках, сім'ї, колективі, суспільстві, які прийняті у різних верств населення і у різних народів. Бути культурною людиною – це дотримуватись загальнолюдських норм, правил життя і діяльності, єдності внутрішньої та зовнішньої гармонії, мати уявлення про прекрасне в природі , людині, якомога більше знати про культуру, в першу чергу, свою та інших народів. Коли людина знає і виконує норми етикету, сприймає їх як систему морально-етичних цінностей, вони перетворюються в її ціннісні моральні якості.
Вихована, тактовна, доброзичлива людина, яка знає як поводитись у тій чи іншій ситуації, має почуття власної гідності, сформовану комунікативну впевненість, викликає позитивні емоції і сприяє досягненню психологічного і морального комфорту у всіх сферах життєдіяльності: з друзями, у громадських місцях, школі і оздоровчому закладі. У подальшому це допоможе творчо і активно включитись у реальне життя і стати справжнім громадянином своєї країни.
Клуб «Діловий етикет» працює досить плідно. За період навчального року 2020-2021 було багато цікавих засідань, розмов та наукових досягнень. Мали прямі ефіри з Послом Німеччини де вели дискусію та задавали питання пані Анці Фельдгудзен. Також вчились організовувати прес-конференції та мали ділові ігри на тему «Ділові переговори». Співпрацюємо зі Школою лідерів ефективного управління Західноукраїнським національним університетом долучаючись до онлайн ефірів.
Публікації відвідувачів гуртка
Переглянути зображення
Нормативні документи