Графік взаємовідвідувань
Графік взаємовідвідувань відображається у плані роботи кафедри. Якість навчально-виховної діяльності науково-педагогічних кадрів залежить, перш за все, від їх професійної кваліфікації. Глибоке володіння навчальним матеріалом та відповідними методичними прийомами його викладення. Уміння здійснювати її аналіз та за результатами своєчасно внесених коректив у частині, що стосується навчально-методичного забезпечення певної навчальної дисципліни.
Однією із форм підвищення якості викладання є взаємні відвідування навчальних занять. “Взаємовідвідувань – ефективна форма переймання професійного та педагогічного досвіду колег і вдосконалення педагогічної майстерності викладачів.
Основним призначенням взаємовідвідувань навчальних занять є:
забезпечення постійного обміну передовим досвідом участі в навчально-виховному процесі;
узгодження за обсягом навчального матеріалу, методичними прийомами та порядком викладання навчальної дисципліни в різних навчальних групах;
логічною послідовністю та взаємозв’язком викладання суміжних дисциплін.
У взаємних відвідуваннях навчальних занять беруть участь усі без виключення науково-педагогічні працівники кафедри: від викладачів-початківців до педагогів-майстрів і новаторів.
Дізнатися більше…
Методика викладання курсів завжди супроводжується педагогічним контролем, і одним із головних аспектів проведення відкритих занять та організація взаємовідвідувань. Взаємовідвідування проводяться згідно графіку в межах кафедри. Графік складається, обговорюється і затверджується на засіданнях кафедри. В таких графіках передбачено щоб були залучені всі викладачі кафедри. Рекомендовано планувати взаємовідвідуваня таким чином, щоб більш досвідчені викладачі відвідували викладачів-початківців. Важливе урахування дисциплін, яку веде викладач. Зокрема взаємовідвідуваня між викладачами котрі читають одну й ту саму дисципліну або суміжні між собою.