м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Державна атестація

Державна атестація

Наказ №1787-С від 09 листопада 2018 року “Про затвердження тем дипломних робіт, призначення керівників консультантів випускних робіт та встановлення строків дипломування”

Методичні вказівки з виконання магістерських дипломних робіт здобувачами ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та бізнесу

Методичні вказівки щодо “Підготовки та проведення комплексного державного кваліфікаційного екзамену” для студентів денної форми навчання ОКР «Бакалавр» та ОКР «Магістр»

Приклади дипломних проектів:

Дипломна робота магістра на тему: «Товарна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на споживчому ринку ковбасних виробів» Керівник: Куліш Т.В.

Дипломна робота магістра на тему: «Стратегія конкурентних переваг продукції «АВК» на споживчому ринку кондитерських виробів» Керівник Коноваленко А.С.

Дипломна робота на тему: «Стратегія розвитку нового товару ПАТ«Житомирський маслозавод» на споживчому ринку вершкового масла» Керівник Серських Н.С.

Дипломна робота магістра на тему: «Конкурентна стратегія ПрАТ «Бель Шостка Україна» на споживчому ринку сирів» Керівник Шквиря Н.О.

Приклади тем дипломування ОКР «Бакалавр» напряму підготовки «Маркетинг»:

  1. Маркетингове дослідження діяльності ДП «Кондитерська корпорація «Рошен» на ринку кондитерських виробів
  2. Маркетингове дослідження діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів
  3. Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Дім марочних коньяків «Таврія» на ринку алкогольних напоїв
  4. Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Яготинський маслозавод» на ринку молока і молочних продуктів
  5. Маркетингове дослідження діяльності ПрАТ «Чумак» на ринку макаронних виробів
  6. Маркетингове дослідження діяльності ТДВ «Свалявські мінеральні води» на ринку мінеральних вод 

 

Приклади тем дипломування ОКР «Магістр» напряму підготовки «Маркетинг»:

  1. Цінова стратегія підприємств на ринку (вид продукції).
  2. Комунікаційна стратегія підприємств на споживчому ринку (вид продукції).
  3. Комунікаційна стратегія підприємств на промисловому ринку (вид продукції).
  4. Товарна стратегія підприємств на споживчому ринку (вид продукції).
  5. Товарна стратегія підприємств на промисловому ринку (вид продукції).
  6. Збутова стратегія підприємств на споживчому ринку (вид продукції).
  7. Збутова стратегія підприємств на промисловому ринку (вид продукції).
  8. Стратегія концентрації підприємств на ринку (вид продукції).
  9. Стратегія збільшення прибутку підприємств на споживчому ринку (вид продукції).
  10. Стратегія збільшення прибутку підприємств на промисловому ринку (вид продукції).
  11. Стратегія диверсифікації виробництва на споживчому ринку.
  12. Стратегія диверсифікації виробництва на промисловому ринку.
  13. Стратегія створення конкурентних переваг продукції на споживчому ринку.
  14. Стратегія створення конкурентних переваг продукції на промисловому ринку.
  15. Стратегія проникнення підприємства на споживчій ринок (вид продукції).
  16. Стратегія проникнення підприємства на промисловий ринок (вид продукції).
  17. Стратегія розвитку нового товару на споживчому ринку (вид продукції).
  18. Стратегія розвитку нового товару на промисловому ринку (вид продукції).
  19. Стратегія розвитку ринку (вид продукції).
  20. Стратегія диференціації продукції(вид продукції) на споживчому ринку.
  21. Стратегія диференціації продукції (вид продукції) на промисловому ринку.
  22. Стратегія вертикальної інтеграції підприємств на ринку (вид продукції).
  23. Стратегія горизонтальної інтеграції підприємств на ринку (вид продукції).
  24. Стратегія прямої інтеграції підприємств на ринку (вид продукції).
  25. Стратегія зворотної інтеграції підприємств на ринку (вид продукції).
  26. Стратегія позиціонування підприємств на ринку (вид продукції).
  27. Конкурентна стратегія підприємств на промисловому ринку.
  28. Конкурентна стратегія підприємств на споживчому ринку.
  29. Стратегія мінімізації витрат (вид продукції) на споживчому ринку.
  30. Стратегія мінімізації витрат (вид продукції) на промисловому ринку.

 

DSC_1076  DSC_1075

 

Залишити повідомлення для декана




×