Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com
Серських Надія Сергїівна
Посада

Доцент кафедри маркетингу

Базова вища освіта

1.Таврійська державна агротехнічна академія, 2002 р., спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація: «Економіст підприємства»
2. Полтавський університет економіки і торгівлі, 2014 р., спеціальність «Маркетинг», кваліфікація: «Спеціаліст з маркетингу»

Вчене звання

Кандидат економічних наук. В 2011 році захистила дисертацію у спеціалізованій вченій раді ЛНАУ (м.Луганськ). Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Науковий ступінь

Доцент кафедри маркетингу, з 2015 р.

Ідентифікатори науковця:

Google Scholar
Open Researcher and Contributor ID (ORCID)

Галузь наукових інтересів:
  • Інтернет- маркетинг
  • Електронна комерція
  • Ділові переговори

Досвід наукової та викладацької діяльності:

З 2002р. викладач кафедри економічної теорії Таврійської державної агротехнічної академії
З 2003 р. – асистент кафедри менеджменту та маркетингу Таврійської державної агротехнічної академії
З 2013 р. – доцент кафедри маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету
Види і результати професійної діяльності  к.т.н., доц. Серських Н.С. за 2015-2019 рр.


  1. Серських Н.С. Контракт як формальна процедура в консалтинговій практиці/ Н.С. Серських// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 147-153)-Мелітополь: ТДАТУ-2019

  2. Серських Н.С. Досліження поведінки споживачів на ринку консалтингових послуг. / Н. С. Серських // Вісник ОНУ ім. .І.І. Мечникова, 2019. – Т24. – Вип. 2(75). – С. 60-64

  3. Серських Н.С. Консалтингові послуги в агросервісі. / Н. С. Серських //Електронне фахове видання «Східна Європа: економіка, бізнес та управління», 2019 №2 (19)

  4. Serskykh N., Britchenko I. Consulting Services in Agriculture // Modern Development Paths of Agricultural Production. Trends and Innovations/ - 2019. – P.217-223

  5. Серських Н.С. Організація електронної комерції на ринку сільськогосподарської продукції / Н. С. Серських // Збірник наукових праць«Економіка та підприємництво» / КНЕУ. – Київ.- №38. – С. 115-126

  6. Серських Н.С. Стратегії і тактики переговорів в консалтингу. / Н. С. Серських // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки), 2018. - № 2 (37). – С.
    99-104

  7. Серських Н.С. Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг / Н. С. Серських // Вісник ОНУ ім. .І.І. Мечникова. – 2018. – Т.3. – Вип 4(69). – С. 159-163

  8. Серських Н.С. Концепція 4Р в інтернет-маркетингу. / Н. С. Серських //Науково-практичний журнал «Економічні студії» - 2018. – Вип. 3(21). - C.49-53

  9. Серських Н.С. Професійні послуги в сільському господарстві / Н. С. Серських // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 2018. - №2 (14). – С. 47-50

  10. Серських Н.С. Роль переговорів в процесі надання консалтингових послуг/ Н.С. Серських// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету: економічні науки;№ 1 (36) (С. 271-276)-2018

  11. Серських Н.С. Напрями захисту зерновиробників в умовах глобалізації економіки / Н. С. Серських // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В.Синяєвої – м. Мелітополь

  12. Серських Н.С. Особливості розвитку інтернет-маркетингу в Україні/ Н.С. Серських// Збірник наукових праць ТДАТУ: економічні науки;№ 3 (35) (C.148-153)- 2017

  13. Rechka K.M., Serskykh N.S. The Peculiarities of Human Recource Management at Ukrainian Agrarian Enterprises // K.M. Rechka, N.S. Serskykh. –2017. – European Applied Sciences. – 2017. –№3. – С.16-19

  14. Серських Н.С. Information wars in the internet marketing context /Н.С.Серських// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (26) (C. 26-29) - ТДАТУ, 2014

  15. Серських Н.С. Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфери/ Н.С.Серських// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 4 (28) (С. 156-160) - ТДАТУ, 2014

  16. Серських Н.С. Проблеми впровадження інструментів електронної комерції в агробізнесі/ Н.С.Серських //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);Вип. 3 (27) (С. 39-42)-Мелітополь ТДАТУ, 2014

Навчальні дисципліни

Підвищення кваліфікації, стажування

Основні види діяльності, досягнення
  • Розробка та проведення тренінгів для школярів та студентів, постійний розвиток професійних компетенцій, робота на волонтерських засадах у соціальних проектах в якості маркетолога.


Нагороди, заохочення, почесні звання
Надішліть нам своє питання до факультету




×