м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Відкрите заняття Майбороди Г.О. у ІІ семестрі 2020-2021  н.р. з дисциплини “Маркетинг”

Відкрите заняття Майбороди Г.О. у ІІ семестрі 2020-2021  н.р. з дисциплини “Маркетинг”

11 березня 2021 року асистенткою кафедри маркетингу ТДАТУ, Майбородою Г.О. в межах дисципліни «Маркетинг» було проведено відкрите практичне заняття на тему «Маркетингова товарна політика. Маркування товарів» для студентів 1-их курсів економічних спеціальностей.

На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, зокрема к.е.н., доцент Арестенко Т.В., к.е.н., доцент Коноваленко А.С., к.е.н., доцент Шквиря Н.О. та асистентка кафедри маркетингу Марчук А.О.

Під час заняття студенти ознайомилися з новими вимогами щодо маркування харчових продуктів в Україні, проаналізували перелік обовязкової інформації, яка повинна бути на етикетці. На прикладах упаковок та етикеток певних харчових продуктів розглянули відповідність вже вказаної інформації з необхідними пунктами, які містить Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Заняття було проведено на високому науковому і практичному рівні, та одержало схвальні відгуки.

 

 

Структура заняття послідовна, повна і повністю відповідає робочій програмі навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів економічних спеціальностей. Практична частина заняття грунтується на сучасних підходах щодо маркетингової товарної політики, зокрема маркування харчових продуктів. Викладенні практичні завдання мають високу актуальність і відповідають сучасному рівню освіти.

К.е.н, доцент кафедри «Маркетинг» Арестенко Т.В.

 

Майборода Г.О. провела відкрите практичне заняття згідно річного навчального плану на високому рівні, з використанням сучасної інформації для викладання матеріалу. В цілому, асистентка продемонструвала високий рівень професіоналізму і педагогічної майстерності.

Асистентка кафедри маркетингу Марчук А.О.

 

На відкритому практичному занятті з дисципліни «Маркетинг» Майбородою Г.О.  акцентувалась увага на формуванні практичних навичок та стимулюванні наукового пошуку до обгрунтування необхідної інформації, що має бути вказана на упаковці чи етикетці харчових товарів. Матеріал, який було використано у ході заняття характеризується науковою новизною та прикладною цінністю з огляду на формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у сфері маркетингу.

К.е.н, доцент кафедри маркетингу Коноваленко А.С.

 

На відкритому практичному занятті за темою «Маркетингова товарна політика. Маркування товарів» було вивчено поняття «Маркировка товарів», її структура та призначення, розглянуто основні види маркировки, проаналізовано інформацію, яка є на упаковках та етикетках харчових продуктів згідно нових вимог України щодо маркування харчових продуктів. Слід зазначити, що отримана студентами інформація сприяє підвищенню якості підготовки здобувачів вищої освіти та відповідає вимогам сучасності

К.е.н, доцент кафедри маркетингу Шквиря Н.О.

Залишити повідомлення для декана




×