Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com
Арестенко Тетяна Вікторівна
Посада

Доцент кафедри маркетингу

Базова вища освіта

У 1983 році закінчила Мелітопольський інститут механізації сільського господарства факультет електрифікації сільського господарства спеціальність «Інженер-електрик»
У 2014 році закінчила Полтавський університет економіки і торгівлі факультет МІПК спеціальність «Маркетинг»

Вчене звання

Доцент
У 2004 році отримала вчене звання доцента кафедри економіки підприємств

Науковий ступінь

Кандидат економічних наук
У 2002 році захистила дисертацію у спеціалізованій раді Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва та отримала науковий ступінь кандидата економічних наук. Спеціальність 08.07.02 - економіка сільського господарства і АПК

Ідентифікатори науковця:

Google Scholar
Open Researcher and Contributor ID (ORCID)



Галузь наукових інтересів:
  • Комунікації в маркетингу

  • Рекламна діяльність


Досвід наукової та викладацької діяльності:

В Таврійському державному агротехнологічному університеті працює з 1987 року на посаді старшого інженера НДС з впровадження наукових розробок у виробництво
з 1991 року – на посаді завідувача аспірантурою
з 1993 року – на посаді асистента кафедри «Економіка та управління в АПК»
з 2002 року – на посаді старшого викладача кафедри «Економіка підприємств»
з 2003 року – на посаді доцента кафедри «Менеджмент і маркетинг»
з 2012 року – на посаді доцента кафедри «Маркетинг».
Види і результати професійної діяльності к.е.н., доц. Арестенко Т.В.


Основні наукові праці
Сховати
Розгорнути

  1. Арестенко Т.В. Маркетингове управління проектами/ Т.В. Арестенко// Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 133-136)-ФОП Однорог Т. В.-2019


  2. Андрущенко С.В. Арестенко Т.В. Сучасні види Інтернет-реклами/С.В. Андрущенко // Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 79-2019


  3. Бріцин А.О. Арестенко Т.В. Антикризовий контроль комунікаційних каналів/А. О. Бріцин // Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 81-2019


  4. Крутікова А. Арестенко Т.В. Найефективніші комунікаційні методи на прикладі ПП «Завод Двигун»/А. Крутікова// Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 95-96-2019


  5. Voronianska O.V., Аrestenkо Т.V. METHODICAL APPROACHES TO DEFINING MARKETING ACTIVITY / Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь. - №1(39). – С.34 - 38-2019


  6. Михайлова М. Маркетингова діяльність в плодоовочевництві / Матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», 28-29 травня 2019р. // М. Михайлова, Т. Арестенко. – С. 193-197-2019

  7. Кашуба Н. Особливості просування плодоовочевої продукції / Матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», 28-29 травня 2019р. // Н. Кашуба, Т. Арестенко. – С. 129-131-2019

  8. Фурса В. Арестенко Т.В. Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств – виробників плодовоовочевої продукції / В. Фурса // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;C. 227-230 - 2019

  9. Бріцин А. О. Арестенко Т.В. Обліпиха. Маркетингові перспективи вирощування / А.О. Бріцин // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 158-161 - 2019

  10. Білоконь С. Арестенко Т.В. Мистецтво мерчендайзингу: як красиво продавати овочі та фрукти / С.Білоконь // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 151-153 - 2019

  11. Арестенко Т.В. Планування рекламної кампанії сучасного підприємства// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2018. - №2(37). – С.63 - 68 - 2018

  12. Михайлова Н.С. Арестенко Т.В. Інвестиційний проект з «впровадження товару новинки «SPORT TONIC» у ПП «ДІМІОРС»/ Н.С. Михайлова// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 165-166)-2018

  13. Кашуба Н.І. Арестенко Т.В. Важливість стимулювання збуту як форми маркетингових комунікацій / Н.І. Кашуба // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 151-152)-2018

  14. Фурса В.А. Арестенко Т.В. Маркетингова комунікаційна політика сільськогосподарських підприємств / В.А. Фурса// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 174-175)-2018

  15. Бріцин А.О. Арестенко Т.В. Амбітні ідеї, як двигун стимулювання маркетингового відділу та розвитку цілої компанії / А.О. Бріцин// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 143-144)-2018

  16. Арестенко Т.В. Аналіз розвитку рекламного ринку України/Т.В.Арестенко/Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування» (14-15 червня 2018 р.)-2018


  17. Андрющенко С.В. Арестенко Т.В. Застосування Інтернет технологій в маркетингу / С.В. Андрющенко // Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 131-132 - 2018


  18. Гасан В.Д. Арестенко Т.В. Вірусний маркетинг / В.Д. Гасан // Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 144-145 - 2018


  19. Лисак Г. Є. Арестенко Т.В. Мережевий маркетинг в Україні/ Г.Є. Лисак//Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 162-163 - 2018

  20. Арестенко Т.В. Сучасний стан ринку соняшникової олії та перспективи його розвиткуі/ Т.В.Арестенко//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1-2 (33-34)-2017

  21. Арестенко Т.В. Аналіз впливу неявної реклами в рекламному менеджменті/Т.В.Арестенко/Матеріали V Міжнародної науково-практичної заочної конференції "Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика" (24 листопада 2017 р.)-2017

  22. Арестенко Т.В. Методичні підходи до виділення ринкових ніш/ Т.В.Арестенко/ Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3(35) (С. 93-98)-2017

  23. Арестенко Т.В. Cучасний стан ринку соняшникової олії та перспективи його розвитку/ Т.В.Арестенко/Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№1-2(33-34) (С. 120-127)-2017

  24. Арестенко Т.В. Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETING/ Т.В. Арестенко/Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка»;№ 1-2 [67] (С. 109 – 113)-2017

  25. Арестенко Т.В. Малобюджетні маркетингові комунікації/ Т.В. Арестенко//Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 24-26-2017

  26. Арестенко В. В. Маркетинг взаємодії в підприємствах зернопродуктового комплексу АПК/ Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (31) (С. 61-65)-2016

  27. Арестенко В. В. Арестенко Т.В. Арестенко В.В. Використання інтерактивних методів при викладанні маркетингових дисциплін/ В.В. Арестенко// Збірник науково-методичних праць «Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі»;Випуск 19-2016

  28. Арестенко Т.В. Використання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплін/ Т.В. Арестенко/Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Стратегія розвитку агропромислового виробництва» (28-29 травня 2015 р.)-2015

  29. Арестенко Т.В. Рекламний менеджмент: аналіз тенденцій та особливостей розвитку медійного ринку України /Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);Вип. 3 (27) (С. 29-32)-ТДАТУ, 2014

  30. Арестенко Т.В. Маркетинг підприємств АПК - комунікаційна складова /Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);№ 1 (25) (С. 26-30)-ТДАТУ, 2014

Навчальні дисципліни

Підвищення кваліфікації, стажування

Основні види діяльності, досягнення
  • Участь у міжнародному науковому проекті/залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

  • Наукове консультування ФОП Хілько М.Г. (м. Мелітополь) та ТОВ "Борисфен Трейдинг" (м. Мелітополь), щодо розробки та оптимізаціїї рекламних компаній підприємств

  • Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва, Конкурс «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки плодовоовочевої продукції», Протокол кафедри № 3 від 5.10.2015р., №1 від 10.10.2016р.

  • Отримання документа про другу вищу освіту: Полтавський університет економіки і торгівлі, 2014 р., спеціальність «Маркетинг», кваліфікація за дипломом спеціаліст з маркетингу, 12ДСК №263724

  • Керівництво студентами Куруоглу О., Сінатус А., Фроловим Д. (2018), які зайняли призові місця
    на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади за дисципліною «Маркетинг»

  • Керівництво студентом (Михайлова М. - 11 МБ МК), яка зайняла призове 2 місце на I етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

  • Робота у складі організаційного комітету Всеукраїнської студентської олімпіади з "Аграрного маркетингу", травень 2019 року

  • Виконання обов’язків куратора 11 МБ МК групи


Нагороди, заохочення, почесні звання
Надішліть нам своє питання до факультету




×