25 листопада 2020 року доцентом кафедри маркетингу ТДАТУ, к.е.н. Арестенко Т.В. в межах дисципліни «Маркетинг» було проведене відкрите лекційне заняття на тему: «Маркетингові комунікації» для студентів економічних спеціальностей. На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, зокрема к.е.н, доцент Коноваленко А.С. та асистенти кафедри Бінчева П.Г., Майборода А.О. та Марчук А.О.
Лектор акцентувала увагу студентів на значущості маркетингових комунікацій і, насамперед, на тому, що вони обслуговують всі три складові маркетингової діяльності: роботу з продуктом-товаром, цінову політику та канали розподілу цих товарів. Товар, його якість, специфічні характеристики, зовнішнє оформлення, дизайн, а також рівень цін, компетентність торгового персоналу, рівень сервісного обслуговування – усе це несе потужніший інформаційний сигнал, який виробник товару подає своїм споживачам за допомогою засобів маркетингових комунікацій.
Під час лекції студенти ознайомилися з сутністю комплексу маркетингових комунікацій, інформацією щодо основних інструментів маркетингових комунікацій, їхніми завданнями та пріоритетністю використання на різних ринках. Лекцію супроводжував різноманітний мультимедійний презентаційний матеріал, що дозволило лекторові застосовувати методичні прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування, створити творчу робочу атмосферу та зберегти стійку увагу слухачів на протязі всього заняття.
Присутні на лекції викладачі високо оцінили рівень проведеного заняття за змістовністю, логічністю, інформативністю, доказовістю та дохідливістю викладу матеріалу, його практичною значимістю для майбутніх фахівців-маркетологів.
Структура лекції, повністю відповідає робочій програмі дисципліни «Маркетинг», логічна і послідовна. Змістовна частина лекції ґрунтується на сучасних підходах до використання маркетингових комунікацій та новітньої літератури з даної проблеми. В цілому, Арестенко Т.В. продемонструвала високий рівень професіоналізму і педагогічної майстерності, викликала інтерес аудиторії до поставленої проблеми і зуміла досягти активного залучення аудиторії до вивчення теми. Крім того, представлений в ході лекції матеріал містить новизну та має великий інтерес і затребуваність як в освітньому процесі так і в практичній діяльності.
Доцент кафедри “Маркетинг” Коноваленко А.С.
Доцент Арестенко Т.В. провела відкрите лекційне заняття на високому рівні, що викликало зацікавленість у здобувачів. Структура лекції логічна, послідовна і повністю відповідає робочій програмі навчальної дисципліни «Маркетинг». Заслуговують на увагу інтерактивні методи навчання, які застосовувалися протягом лекції для покращення засвоєння знань студентами. Викладачем було продемонстровано ґрунтовне розуміння питань використання маркетингових комунікацій.
Асистент кафедри “Маркетинг” Майборода А.О.
Лекція була проведена на високому професійному рівні із застосуванням сучасного навчального матеріалу і нових освітніх та інформаційних технологій. Лекційний матеріал викладався в доступній формі та в логічній послідовності. Лектор проводив лекцію відповідно до плану проведення відкритого заняття, при цьому була витримана його структура, наведено безліч прикладів застосування теоретичних аспектів дисципліни, що застосовуються на практиці. Студенти активно брали участь в обговоренні цікавих для них питань, була присутня атмосфера дискусії. Викладач показала вміння володіти аудиторією, підтримувати зворотний зв’язок і психологічний контакт зі студентами.