073 – Менеджмент :: методичні вказівки по практиці
Практична підготовка — обов’язковий компонент освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь.
1-курс
Методичка навчальна практика 1 курс Вступ до фаху
Робоча програма з навчальної практики вступ
Завдання
2-курс
Метод. -практика діл.адм
Робоча програма з навчальної практики “Ділове адміністрування”
Завдання
3-курс
Методичка з навчальної практики Менеджмент організацій
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
Завдання
Магістри 1-курс
Робоча програма Виробничої практика
Робоча програма Переддипломної практики
Положення
Фотографії з практики
Метою практичної підготовки є ознайомлення студентів І курсу з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями.
Завданнями навчальної практики є: ознайомлення студентів з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливостями у ТДАТУ; із загальними питаннями Державного стандарту вищої освіти в Україні та організаційно-методичним підґрунтям навчання у ВНЗ; з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ТДАТУ; зі змістом навчального плану підготовки фахівців, структурою, послідовністю і взаємозв’язком між дисциплінами; ознайомлення зі сферою майбутньої професійної діяльності.
Під час виконання індивідуального завдання необхідно на основі інформації, отриманої, під час екскурсій на підприємства й організації та ознайомлювальних бесід і круглих столів з їх керівниками, з мережі Інтернет, розглянути теоретичні аспекти досліджуваної проблеми, проаналізувати сучасний стан об’єкту дослідження, виявити існуючі проблеми, обґрунтувати основні перспективи та напрями розвитку, а також надати власну оцінку особистих та професійних якостей фахівців обраної спеціальності.
^ загальну організаційну та управлінську структуру підприємств;
^ обов’язки посадових осіб;
^ функції, завдання та методи роботи основних підрозділів підприємств;
^ формувати власну етику і культуру професійної поведінки; аналізувати власні професійні якості;
^ застосовувати інформаційні технології для пошуку та обробки економічної інформації;
^ користуватися науковою, довідковою літературою та нормативними документами при оформленні економічної інформації;
^ формувати висновки та обґрунтовувати практичні рекомендації.
з врахування вимог дисципліни, планування та управління часом;
^ роботи з економічною інформацією;
^ вирішення практичних проблем на підприємстві;
^ у розробці альтернативних варіантів виважених управлінських економічних рішень у розрізі обраної предметної області дослідження.
Методи оцінювання:
Навчальна практика забезпечується наступними методичними розробками: