При здійсненні контролю якості навчання застосовуються різні методи, серед яких найбільш поширене відвідування і аналіз навчальних занять (обговорення відкритих занять). При будь-якій методиці контролю якості проведення навчального заняття, повинно відбутися попереднє вивчення робочої програми і змісту заняття, визначення мети відвідування. Відбувається аналіз діяльності викладача – організаційна діяльність викладача і його особисті якості. Під час проведення відкритого заняття присутніми викладачами звертається увага на наступне:
– наявність плану заняття і робочої програми, організація його виконання, відповідність плану заняття в журналі і в робочій програмі;
– виконання викладачем психологічних і гігієнічних вимог в організації заняття;
– знання предмета викладачем і його дидактичні здібності;
– педагогічна культура, такт і зовнішній вигляд викладача;
– емоційність, точність, використання спеціальної термінології;
– як організоване заняття з погляду вимог і правил охорони праці і техніки безпеки;
– вимоги до ведення конспектів лекцій, оформлення практичних і лабораторних робіт та ін.
Обговорення відкритої лекції (Ярчук А.В.)
Відкрита лекція з дисципліни «Зв’язки з громадськістю в органах влади»
Редько Л.І. ст. викладач кафедри “Менеджмент”
Протоколи кафедри “Менеджмент”:
Протокол 7 от 19.03.2019
Протоколи ВМЯОД ТДАТУ:
Протокол 11 від 13.03.2019
Протокол 12 від 15.03.2019