м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Дуальне навчання

Дуальне навчання

Кураторами дуального навчання є Сокіл О.Г. та Безверхня Ю.В.

Вид освіти, при якій поєднується навчання осіб у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації. це форма здобуття освіти, заснована на тісній взаємодії підприємств (організацій, установ), що володіють ресурсами, необхідними для здійснення навчання, проведення навчальної, виробничої практики, здійснення інших видів освітньої діяльності та навчальних закладів на основі соціального партнерства між виробництвом та освітою, де обидві сторони виступають рівноправними партнерами, які спільно розробляють і координують освітній процес, здійснюють контроль за його результатами.

Основне завдання дуальної форми навчання є усунення основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолання розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищення якості підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання. Дуальне навчання сприяє підвищенню рівня практичної підготовки студентів, формує й розвиває в них основні компетенцій, що у свою чергу сприяє підвищенню ефективності подальшої професійної діяльності, забезпечує рівновагу між попитом та пропозицією фахівців на ринку праці. Дуальність як методологічна характеристика освіти передбачає побудовану на єдиних основах узгоджену взаємодію освітньої та виробничої сфер з підготовки спеціалістів певного профілю, іншими словами – поєднання теоретичного навчання у закладі та практичних – на підприємстві (установі, організації).

Договір Полякова Г. В.

Договір Кузьміна М. О.

 

Програма навчання

Порядок організації дуального навчання в ТДАТУ 2019-2020 н.р.

Бланк договору про здобуття вищої освіти за дуальною системою

Атестаційний лист

 

Договір про співпрацю

Засідання кафедри «Облік і оподаткування» щодо атестації студентів дуальної форми навчання за 2019-2020 р.

 

Мельник Діана

Я, Мельник Діана Сергіївна, працюю помічником головного бухгалтера на підприємстві ТОВ «Мелітопольський завод Автотранспортних глушників «ЮТАС».

Це лідируюче підприємство з виробництва та реалізації вихлопних систем для тракторів і автомобілів різних марок. Підприємство було засновано у 2000 році, і за свої 20 років існування на ринку встигло зарекомендувати себе як компанія, що динамічно розвивається, постійно впроваджує нові технології і матеріали у виробничий процес.

Великий досвід роботи і знання наших фахівців дозволяють запропонувати на сьогоднішній день покупцеві продукцію,як зі стандартного чорного металу ,так і з більш якісного і стійкого до корозії алюмінізірованного металу ALCOT (алюмокремний). Асортимент нашої продукції складається більш ніж з 350 видів виробів, до яких відносяться Глушники, труби проміжні,випускні,приймальні.

ТОВ «Мелітопольський завод Автотракторних глушників «ЮТАС»» – є одним з основних експортерів України. Наші випускні системи встигли позитивно зарекомендувати себе в 16 країнах: таких як Сербія, Франція, Єгипет, Пакистан, Угорщина, Латвія, Молдова, Польща, В‘єтнам, Болгарія, Росія, Білорусія, Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Грузія.

Технічне оснащення і продуктивність підприємства дозволяють забезпечувати наших покупців рядом супутніх товарів нашого виробництва, таких як: меблеві каркаси, металеві двері, броньовані двері, мангали, пічні духовки і засувки. Підприємство прагне до розвитку і розширення ринків збуту,саме тому ми випускаємо новинки кожен квартал і дотримуємося всіх вимог по виробленої продукції.

До моїх обов‘язків, як помічника бухгалтера належить зберігання документації з бухгалтерського та податкового обліку, підготовка документів для здачі в архів, участь у процесі інвентаризації та складання інвентаризаційних описів, заміщення у разі відсутності бухгалтера. Консультування співробітників (наприклад, з питань нарахування заробітної плати, розрахунку лікарняного листа і т.ін.), допомога іншим фахівцям підприємства з облікових та фінансових питань. Дотримування трудової дисципліни, виконання наказів керівника підприємства.

 

Полюганич Андрій

Я, Полюганич Андрій Сергійович, працюю в СПД (суб’єкт підприємницької діяльності) Хома Аліса Олегівна на посаді менеджера.

Підприємству згідно КВЕД  дозволено проводити:

  • Діяльність туристичних агентств
  • Діяльність у сфері зв’язків із громадськістю
  • Інша діяльність у сфері охороні здоров’я
  • Консультування з питань комерційної діяльності
  • Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки
  • Діяльність туристичних операторів
  • Надання інших послуг із бронювання та пов’язана х цим діяльність

Здобувач дуального навчання набуваю компетенції з ведення бухгалтерського обліку, нарахування податків підприємства, заповнення декларації по туристичному збору, тощо.

Дяк Данило

 

Єльцова Юлія

 

Ніколаєва Юлія

 

Дяк Данило 31ОО

Дяк Данило працює на приватному підприємстві «Світ Рослин». Підприємство займається продажем сільськогосподарської продукції та матеріалів для аграрного сектору. Я виконую обов’язки помічника бухгалтера. В мої функції входить: оновлення облікової бази підприємства, обробка рахунків на фермерські господарства та реєстрація податкових накладних.

Барвинська Олександра 41 ОО

Я, Барвинська Олександра Геннадіївна, працюю у ФОП Волков С.А. на посаді економіста. Підприємство спеціалізується на оптовій торгівлі продуктів харчування.

В мої обов’язки входить:

  • Нарахування бонусів;
  • Збір даних для планування та складання щомісячного бюджету;
  • Збір даних для планування та складання річного бюджету;
  • Аналіз виконання планів щомісячних та річних бюджетів, відхилень і їх причин;
  • Нарахування та виплата заробітної плати в 1С;
  • Створення шаблонів – контрагентів в програмі 1С;
  • Внутрішня звітність.

На підприємстві я навчилась розробляти заходи щодо забезпечення режиму економії, підвищення ефективності робіт, аналізувати фінансові показники, обробляти та структурувати великий об’єм інформації.

Діхтєрьова Дар’я 21 МБ ОО

ТОВ “Стронгія”

Єльцова Юлія 11 МБ ОО

Приватне підприємство «Бебіфудстар». Підприємство є компанією-дистриб’ютором, яка спеціалізується на оптовій та роздрібній продажі алкогольних та безалкогольних напоїв та товарів. Моя офіційна посада – оператор з уведення даних в ЕОМ. Головні обов’язки – внесення до програми 1С необхідну інформацію по прибутковим накладним, створення накладних на повернення, контроль за обліком зворотньої тари та підготовити документи на рейс наступного дня.

Перебуваючи на підприємстві я освоїла «1С: Торгове підприємство» та правильність оформлення, створення Товарно-Транспортних накладних, а також дізналася про внутрішній рух документів і побачила його на практиці.

Зюзін Владислав 21 МБ ОО

Зюзін Владислав Олегович, студент 21МБ ОО спеціальності «Облік і оподаткуваня». Другий рік поспіль займаю посаду бухгалтера на ПП «Шмойлов Д.В». Підприємство займається оптово-роздрібною торгівлею будівельних матеріалів. До моїх обов’язків входить ведення обліку товарів на складі, ведення обліку розрахунків з покупцями, нарахування і виплата заробітньої плати та авансів працівникам підприємства. Завдяки дуальному навчанню, я отримав свої перші практичні навички роботи бухгалтером.

Коноплянко Діана 41 ОО

Я студентка 41 ОО гр. Коноплянко Діана.

Працюю в Новомиколаївській сільській раді на посаді бухгалтера. Установа є державною структурою.

В мої обов’язки входить:

– перевірка збереження та правильне використання основних засобів,МШП,які є власністю установи.

– готую та надаю інформацію до органів ДКСУ.

– щомісячно складаю оборотні відомості;

– веду бухгалтерський облік доходів і видатків бюджету , виконання кошторисів видатків бюджетних і позабюджетних коштів згідно правил та положень;

– беру участь в проведенні інвентаризації матеріальних цінностей, грошових коштів, розрахункових і других статей балансу;

Саме працюючи в установі, я отримала свої перші практичні навички.

Кузьміна Марія 21 МБ ОО

Кузьміна Марія, студентка групи 21 МБ ОО спеціальності «Облік і оподаткування». Вже декілька років я займаю посаду «Бухгалтер» на ТОВ «Техсервіс». Підприємство займається ремонтів та продажем промислового холодильного обладнання і веде свою діяльність більше 20 років.

Вже декілька років я маю змогу одночасно отримувати необхідні знання та використовувати їх на практиці. Зараз у коло моїх обов’язків входить оперативний облік готової продукції та витрат матеріалів. Я готую необхідну інформацію про вихід працівників на роботу. Беру участь в аналізі виробничої діяльності фірми, а також оформлюю рахунки та виконую роботу з дефектування отриманих на ремонт компресорів. Якщо в мене виникають питання та складнощі у роботі, я завжди можу звернутися за підтримкою до викладачів у стінах рідного університету. Тому я вважаю що дуальне навчання дає змогу не тільки всебічно вивчити деталі професії «Бухгалтер», а й досягнути успіхів у майбутньому.

Михайличенко Ірина 21 МБ ОО

Мене звати Михайличенко Ірина Валеріївна.

Робочий завод «Сільмпш-сервіс» займається виготовленням, відправкою запчастин на автомобілі та трактори. Також робочий завод виготовляє запчастини для приладів, які допомагають у сільському господарстві. Кожного місяця менеджер відправляється в подорож до клієнтів і допомагає клієнту правильно і точно визначитися, що йому потрібно.

Я працюю на РЗ «Сільмпш-сервіс» на посаді помічника бухгалтера. Мої головні обов’язки це складання ТТН, перелік готівки в касі, оцінка фінансового стану підприємства, правильне закриття зміни і складання щомісячного звіту. Я працюю під наглядом головного бухгалтера, виконую вказівки, які просить головний бухгалтер.

На своїй посаді я навчилась роботі у колективі, стала відповідальніша та уважніша. Ця робота дає мені можливість покращити свої знання з бухгалтерського обліку та отримати незабутні враження.

Міхова Аліна 11 МБ ОО

Я, Міхова Аліна Олександрівна, працюю на ФОП Єрмак І.В., підприємство надає бухгалтерські послуги та займається оптово-роздрібною торгівлею будівельних матеріалів. У ФОП Єрмак І.В. займаю посаду бухгалтера. До моїх обов’язків входить нарахування заробітної плати та виплата авансів. При роботі з покупцями, формую товарний чек та контролюю їх заборгованість. Також заповнюю касову документацію та Головну книгу. Працюю у програмі 1С: «Підприємство 7.7»

Нагорняк Вікторія 21 МБ ОО

Товариство з обмеженою відповідальністю «Каховскька Торгівельна Компанія «МІТ-ТОРГ», яке діє на підставі Статуту, розташоване в Запорізькій обл., м. Мелітополь, вул. Польова, буд. 1/3, займається  оптовою торгівлею м’ясом і м’ясними продуктами, оптовою торгівлею молочним продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, оптовою торгівлею іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками, оптовою торгівлею іншими товарами господарського призначення, неспеціалізована оптова торгівля, вантажний автомобільний транспорт, надання в оренду вантажних автомобілів.

Нагорняк Вікторія Віталіївна, займає посаду Бухгалтера з 01.10.2018р.

Підпорядковується директору підприємства.

Загальний опис роботи: Оперативне керівництво діяльністю відділу бухгалтерії, організація і контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві.

Обов’язки:

  1. Здійснює організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства та контролює економне використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності підприємства.
  2. Забезпечує раціональну організацію обліку і звітності на підприємстві і в його підрозділах на основі прогресивних форм і методів бухгалтерського і податкового обліку і контролю.
  3. Організовує облік грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, облік витрат виробництва, комерційної діяльності, реалізації продукції, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій.
  4. Контролює законність, своєчасність і правильність оформлення господарських операцій, розрахунків по заробітній платі з працівниками підприємства, правильність нарахування та своєчасність перерахування податків, платежів і зборів до державного бюджету та державних цільових фондів, погашення у встановлений термін заборгованості банку по кредитах.
  5. Здійснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, проведення інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності, а також документальних ревізій у підрозділах підприємства.
  6. Бере участь у проведенні аналізу господарсько-фінансової діяльності за даними бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат і невиробничих витрат.
  7. Вживає заходів щодо попередження нестач, незаконного витрачання грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансової дисципліни.
  8. Бере участь в оформленні матеріалів щодо недостач і розкраданням грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей, контролює передачу в необхідних випадках матеріалів до слідчих і судових органів.
  9. Забезпечує суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, законність списання з бухгалтерських балансів недостач, безнадійних дебіторської та кредиторської заборгованостей і інших втрат, збереження бухгалтерських документів.
  10. Забезпечує своєчасне складання бухгалтерської та податкової звітності на підставі даних первинних документів, бухгалтерських записів і надання її в установленому порядку до відповідних органів.
  11. Надає методичну допомогу працівникам підрозділів підприємства з питань контролю, звітності, бухгалтерського та податкового обліку.
  12. Здійснює оперативне керівництво працівниками бухгалтерського відділу.
  13. Здійснює підбір і розстановку кадрів, вносить пропозиції директору про призначення на посаду та звільнення фахівців бухгалтерії.
  14. Встановлює службові обов’язки для підлеглих йому працівників.
  15. Дотримується діловий стиль в одязі.
  16. У зв’язку зі специфікою виконуваних обов’язків вводиться ненормований робочий день, можливе залучення до роботи у вихідні та святкові дні.
  17. забезпечує:
  • Облік коштів, що витрачаються на реалізацію заходів з охорони праці;
  • Облік витрат у зв’язку аваріями і інцидентами на виробничих об’єктах, нещасними випадками на виробництві і професійними захворюваннями;
  • Організацію оплати і облік витрат на навчання і підвищення кваліфікації керівників, фахівців та інших працівників з питань охорони праці;
  • Своєчасність та правильність сплати внесків на обов’язкове страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;
  • Оплату листків непрацездатності, доплату до середньомісячного заробітку працівникам, переведеним відповідно до медичного висновку на легшу нижче оплачувану роботу;
  • Проведення інструктажів з охорони праці на робочому місці підлеглим працівникам.
  • Відшкодування шкоди, заподіяної організації внаслідок порушень вимог охорони праці.
  1. Взаємодіє в роботі з іншими функціональними службами і структурними підрозділами підприємства.
  2. Відповідає за виконання покладених обов’язків і доручень з питань безпеки і охорони праці.

У бухгалтерії важлива будь-яка дрібниця, все повинно сходитися до копійки. Бухгалтер завжди перебувати в спілкуванні з багатьма людьми. Він повинен і може відстоювати свої права перед податковими інспекторами та іншими перевіряючими.

Працюючи бухгалтером я навчилась ставитись до всього більш відповідальніше, контролювати весь процес роботи на підприємстві, вчитися слухати і прислухатися, працювати в колективі, спілкуватися з поставщиками та покупцями щодо первинної документації, контролювати оплати як з боку підприємства так і збоку покупців, своєчасне формувати первинні документи, укладання договорів постачання, надання послуг, оренди та ін., звірятися з покупцями та постачальниками.

Полякова Ганна 21 С ОО

Я провідний бухгалтер матеріального відділу у підприємстві ПрАТ «Племзавод «Степной». Відповідаю за такі відділи: 1.Центральний ток. 2 ФУРАЖНИЙ СКЛАД. 3 НАСІННЕВИЙ  СКЛАД. 4 СКЛАД МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ. 5 СКЛАД ОТРУТОХІМІКАТІВ. 6 РОСЛИННИЦТВО.

1 ЦЕНТРАЛЬНИЙ ТОК. Облік руху готової продукції на центральному току:

– складання відомості руху готової продукції (щодня).

– обробка реєстрів відправки зерна та іншої продукції з поля, оприбуткування зерна в бух.обліку

– оформлення реалізації зерна покупцям

– відображення в бух.обліку доопрацювання, сортування, внутрішнього переміщення зерна

– відображення в програмі 1С ток витрати зерна, звірка залишків з 1С бухгалтерія

– проведення інвентаризації на складах центрального току

2 ФУРАЖНИЙ СКЛАД. Облік руху ТМЦ на фуражному складі:

– відображення в бух.обліку приходу кормів від постачальників

– відображення внутрішнього переміщення, реалізації ТМЦ

– відображення списання сировини, руху готової продукції на маслоцеху

– звірка залишків на складі і в бух.обліку

3 НАСІННЕВИЙ  СКЛАД. Облік руху ТМЦ на насіннєвому складі:

– відображення в бух.обліку приходу насіння від постачальників

– відображення внутрішнього переміщення, реалізації насіння

– звірка залишків насіння на складі і в бух.обліку

4 СКЛАД МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ. Облік руху добрив на складі:

– відображення в бух.обліку приходу добрив від постачальників

– відображення внутрішнього переміщення, реалізації добрив

– звірка залишків насіння на складі і в бух.обліку

5 СКЛАД ОТРУТОХІМІКАТІВ. Облік руху отрутохімікатів на складі

– відображення в бух.обліку приходу отрутохімікатів від постачальників

– відображення внутрішнього переміщення, реалізації добрив

– звірка залишків насіння на складі і в бух.обліку

6 РОСЛИННИЦТВО. Списання посівного матеріалу, добрив, отрутохімікатів на відділеннях.

Терешкевич Ганна 21 С ОО

Підприємство «Мелтрейдінг» було засноване в 2015 році і на даний момент знаходиться на стадії активного розвитку. За організаційно-правовою формою «Мелтрейдінг» є товариством з обмеженою відповідальністю. ТОВ «Мелтрейдінг» здійснює свою діяльність відповідно Господарського кодексу України. Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. ТОВ «Мелтрейдінг» є платником єдиного податку 3 групи (3% з ПДВ).

ТОВ «Мелтрейдінг» спеціалізується на реставрації та ремонті запчастин та комплектуючих до вітчизняної та імпортної сільськогосподарської, вантажної та спеціальної техніки. Крім того, підприємство реалізує нові запчастини, ремнабори гідровузлів та агрегатів тракторів, ремкомплекти, рукава високого тиску, вироби з поліаміду. Основним видом економічної  діяльності є ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення. продукції. До переліку видів господарської діяльності згідно з КВЕД належать роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах, неспеціалізована оптова торгівля, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, пасажирський річковий транспорт, роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням.

До обов’язків бухгалтера належить ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, складання фінансової звітності на основі даних бухгалтерського обліку,  ведення обліку розрахунків з покупцями, документальне оформлення і відображення в відомостях, ведення податкової та статистичної звітності і своєчасне їх подання до контролюючих органів.

Павлова Ілона 31 ОО

Я, Павлова Ілона, працюю помічником головного бухгалтера в підприємстві Авто-дизель сервіс.  Транспортно-експедиційні послуги є однією з основний профільною діяльністю ПВП «Автодизель-сервіс»,також підприємство займається  займається  сервісним обслуговуванням, терміновий ремонт автотранспорту, ремонт агрегатів і дизельних двигунів вантажних автомобілів, ремонт кузовів і ходової частини, ремонт паливної апаратури, ремонт електрики, ремонт гідравліки, ремонт пневматики і інших систем. Також нами виконується комп’ютерна діагностика вантажних автомобілів з подальшим ремонтом всіх несправних вузлів і агрегатів. В мої обов’язки входить праця з первинними документами, зберігання документації з бухгалтерського,підготовка документів для здачі в архів, складання документів на відрядження.

Сердюк Ольга 41 ОО

Я, Сердюк Ольга Володимирівна, працюю бухгалтером-касиром у фермерському господарстві «Вега» Верхньорогачицького району Херсонської області. В мої обов’язки входить: документування фінансово-господарського обліку даного господарства, здійснення касових операцій у роботі з населенням, ведення обліку ТМЦ та необоротних активів, а також я виконую прийом, контроль та обробку первинної бухгалтерської інформації господарства.

Давиденко Тетяна  21 МБ ОО

ФОП “Коротенко І.О.”

 

Залишити повідомлення для декана




×