м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Відкрита лекція Сокіл Я.С. з дисциплини “Маркетинг”

Відкрита лекція Сокіл Я.С. з дисциплини “Маркетинг”

На відкритому занятті з дисципліни «Маркетинг» викладач акцентувала увагу на нових тенденціях: економіка «спільного», економіка реального часу, багатоканальна інтеграція, контент-маркетинг, соціальне СRМ, зближення між цифровим маркетингом і традиційним маркетингом. Під час заняття студенти осмислили необхідність застосування нового маркетингового підходу у перехідну епоху. Основною ідеєю заняття є те, що маркетинг повинен адаптуватися до мінливої природи шляху покупця в цифровій економіці, а роль маркетологів зрештою полягає в тому, щоби провести клієнтів шляхом покупця: від знання про продукт до активної пропаганди продукту. З метою покращення засвоєння та закріплення знань студентів було використано новий засіб оцінки якості знань студентів «WEB-QUIZ» як інтерактивного методу навчання.

 

 

“Лекція Сокіл Я.С. за темою «Інтернет-маркетинг» витримана в логічній формі і повністю відповідає робочій програмі дисципліни. Структура лекції чітка, в ході лекційного заняття розглянуті всі намічені питання теми. Час лекції розподілено раціонально.
Викладання матеріалу лекції здійснювалося з мультимедійним супроводом, що полегшує сприйняття і освоєння студентами досліджуваного матеріалу та з застосуванням інноваційного методу навчання, зокрема метод QUIZ. У процесі викладу матеріалу лектором на протязі всього заняття з метою встановлення зворотного зв’язку з аудиторією і закріплення отриманих знань звертається увага на участь студентів в обговоренні питань, що розглядаються. На завершення лекційного заняття по вивченій темі підведений підсумок – виділені ключові моменти даної проблеми.
Сокіл Я.С. вільно володіє матеріалами і майстерно утримувала увагу студентів протягом усієї лекції.
В цілому лекція Сокіл Я.С. була прочитана на високому науково-методичному рівні, повністю відповідає сучасним вимогам, що пред’являються до викладачів вишів.”

Доцент кафедри “Маркетинг” Шквиря  Н.О.

 

“Лекційне заняття  Сокіл Я.С. з дисципліни «Маркетинг» на тему  «Інтернет-маркетинг» проведено відповідно до тематичного плану робочої програми. Лекцію було проведено за сучасними вимогами, що висуваються до навчальної діяльності такого виду. Під час пояснення використовувалися інноваційні методики, інформаційні технології та мультимедійні засоби навчання.  Загалом заняття було проведене в атмосфері активної взаємодії. У ході обговорення нового матеріалу викладач активувала знання студентів, набуті у попередніх заняттях з курсу, стимулювала їх до логічних міркувань та порівнянь, до вираження власної думки.

Викладач показала себе як хороший фахівець та вмілий організатор. Їй властиві виразність вимови, уміння утримувати увагу студентів протягом усього лекційного заняття та уважно реагувати на висловлювання студентів. На занятті було створено атмосферу доброзичливості і взаємоповаги.

Лекція прочитана на високому науковому і навчально-методичному рівні та відповідає вимогам вищої школи.”

Доцент кафедри “Маркетинг” Куліш Т.В.

 

Залишити повідомлення для декана




×