30 вересня 2019 року доцентом кафедри маркетингу ТДАТУ, к.е.н. Арестенко Т.В. в межах дисципліни «Маркетинг» було проведене відкрите лекційне заняття на тему: «Маркетингові дослідження» для студентів економічних спеціальностей. На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, зокрема к.е.н, доценти Сокіл Я.С., Шквиря Н.О.та старший викладач Вертегел С.Я.
Насамперед лектор акцентувала увагу аудиторії на значущості запропонованої теми, тому що саме на результатах маркетингових досліджень та аналізу ринку базується вся маркетингова діяльність сучасного підприємства. Під час лекції студенти ознайомилися з сутністю системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень, схемою проведення маркетингових досліджень, основними видами маркетингової інформації, способами збору первинної інформації, знаряддями досліджень, способами зв’язку з аудиторією, основними методами обробки маркетингової інформації та ін. Лекцію супроводжував різноманітний мультимедійний презентаційний матеріал, що дозволило лекторові застосовувати методичні прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування, створити творчу робочу атмосферу та зберегти стійку увагу слухачів на протязі всього заняття.
Присутні на лекції викладачі високо оцінили рівень проведеного заняття за змістовністю, інформативністю, логічністю, доказовістю та дохідливістю викладу матеріалу, його практичною значимістю для майбутніх маркетологів.
“Структура лекції логічна і послідовна, повністю відповідає робочій програмі дисципліни. Змістовна частина лекції ґрунтується на сучасних підходах до проведення маркетингових досліджень та новітньої літератури з даної проблеми.
В цілому, Арестенко Т.В. продемонструвала високий рівень професіоналізму і педагогічної майстерності, викликала інтерес аудиторії до поставленої проблеми і досягла активного залучення аудиторії у вивченні теми. Крім того, представлений в ході лекції матеріал володіє новизною і оригінальністю і має великий інтерес і затребуваність в освітньому процесі.”
Доцент кафедри “Маркетинг” Шквиря Н.О.
“Відкрите лекційне заняття з дисципліни «Маркетинг» на тему «Маркетингові дослідження» проводилось за чітко розробленим планом, складеному відповідно до робочої програми. Під час заняття Арестенко Т.В. використовувала наочний мультимедійний матеріал для підвищення рівня засвоєння знань студентами. Викладачем було продемонстровано ґрунтовне розуміння проблематики з проведення маркетингових досліджень, сучасних викликів динамічного зовнішнього середовища. Під час проведення лекції викладач проявив вміння зацікавити студентів прикладами маркетингової діяльності сучасних підприємств та видатних особистостей. Загалом заняття було проведено на високому методичному рівні із залученням сучасних технічних засобів і заслуговує на схвальні відгуки.”