Олімпіада – це змагання студентів у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок, а також у професійній підготовці майбутніх спеціалістів.
Олімпіада проводиться кафедрою маркетингу щороку з метою:
підвищення якості підготовки фахівців;
системного вдосконалення навчального процесу, активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Основними завданнями Олімпіади є:
виявлення та розвиток обдарованої студентської молоді, сприяння реалізації її творчих здібностей;
стимулювання творчої праці студентів, педагогічних та науково-педагогічних працівників;
формування кадрового потенціалу для дослідницької, виробничої, адміністративної і підприємницької діяльності;
відбір студентів для участі в міжнародних олімпіадах.
Керівником Олімпіади є кафедра маркетингу, а саме завідуючий кафедрою та викладачі відповідних дисциплін.
Загальною пропозицією учасників Олімпіади та комісії стало рекомендувати студентів переможців в участі у ІІ етапі Всеукраїнських студентських Олімпіад з маркетингу.
Завантажити положення та звіти про проведення студентської олімпіади можна за наступними посиланнями:
Загальне-положення проведення I туру олімпіади
Підсумки проведення предметних олімпіад у 2021-2022 навчальному році
План проведення 1 туру олімпіади (внутривузівськой) на 2021-2022 навчальний рік
Підсумки проведення предметних олімпіад у 2020-2021 навчальному році
План проведення 1 туру олімпіади (внутривузівськой) на 2020-2021 навчальний рік
Підсумки проведення предметних олімпіад у 2019-2020 навчальному році
План проведення 1 туру олімпіади (внутривузівськой) на 2019-2020 навчальний рік
Підсумки проведення предметних олімпіад у 2018-2019 навчальному році
Звіт про олімпіаду 2017 – 2018
Звіт про олімпіаду, 2016 – 2017
Результати олімпіади КНЕУ квітень 2016
Звіт про олімпіаду 2015 – 2016