12 листопада 2019 року за дисципліною «Логістика» професором кафедри маркетингу ТДАТУ, д.е.н Легезою Д. Г проведене відкрите лекційне заняття на тему: «Консолідоване замовлення».
Для представлення лекційних матеріалів були використані джерела із практичних журналів, наукових статей (http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_13/124.pdf) та відео уроків платформи #Ted (https://www.ted.com/talks/yves_morieux_how_too_many_rules_at_work_keep_you_from_getting_things_done)
На лекції запроваджені методи вивчення матеріалів через групові кейси та проведення дискусії. Для більшого розуміння та значення консолідації у логістиці, студентам було показано промову Іва Море про змагання двох спортивних команд французької та американської. Перед закінченням відео кожен студент дав власну відповідь щодо переможців та причину такої перемоги. Зацікавленість у кінцевому результаті та роз’яснення складного процесу через реальний життєвий випадок надало можливість постійно тримати увагу студентів та запрошених викладачів.
Використання на лекції групового завдання допомогло розвинути додаткові soft skills у студентів: такі як вміння вирішувати завдання у команді та приймати рішення разом. Було запропоновано знайти вигоду від консолідованих замовлень на прикладі Pennsylvania Farm Bureau https://www.pfb.com/membership/benefits
“Лекційне заняття Легези Д.Г. з дисципліни «Логістика» для студентів спеціальності маркетинг прочитано на високому науково-методичному рівні з використанням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Тема лекції та питання, що на ній розглядалися є досить актуальними.
Під час пояснення навчального матеріалу Легеза Д.Г.. вдало поєднує традиційні та інтерактивні технології навчання: мозковий штурм, постановка проблемних питань, колективне обговорення, банк ідей тощо. Доречною й ефективною також була інтерактивна мультимедійна презентація основних питань лекції, що демонструвалася з допомогою мультимедійного проектора.
Легеза Д.Г. вільно володіє навчальним матеріалом й методикою його викладання, структура лекції чітка й логічно продумана. Висвітлення навчального матеріалу супроводжувалося наведенням конкретних практичних прикладів. Дар’я Георгієва продемонструвала особливу організацію взаємодії студентів і педагога, яка носить назву «ділового спілкування». Таким чином, лекція Легези Д.Г. проведена на високому науковому і навчально-методичному рівні й відповідає вимогам вищої школи.”