26 листопада 2020 року доцентом кафедри маркетингу ТДАТУ, к.е.н. Куліш Т.В. в межах дисципліни «Маркетингові дослідження» було проведене відкрите лекційне заняття на тему: «Методи збирання первинної інформації. Анкетування.» для студентів спеціальності «Маркетинг». На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу.
На лекційному занятті розглянули види опитувань, правила та методику складання анкети. Викладач звернула увагу аудиторії на необхідність правильної постановки цілей досліджень, визначення об’єкта чи суб’єкта дослідницького проекту, чіткість постановки питань від чого залежатиме результативність анкетування. Також студенти ознайомилися з результатами попередньо проведених анкетувань та розглянули форму звіту та презентації проведених досліджень В ході заняття піднімалися дискусійні питання щодо правильності постановки питань та структури анкети. З метою закріплення знань та їх практичного застосування, студенти мали змогу спробувати себе в якості інтерв’юерів та респондентів. Викладання матеріалу здійснювалося дистанційно з використанням Zoom – платформи.
В межах заняття використано механізм зворотного зв’язку, що дало змогу лектору не лише контролювати рівень сприймання, а й регулювати процес роздумів студентів.
Лекція прочитана на високому науковому і навчально-методичному рівні з використанням сучасних інформаційних та інноваційних технологій та відповідає вимогам вищої школи.
“Відкрите лекційне заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Методи збирання первинної інформації. Анкетування» проводилось за чітко розробленим планом, складеному відповідно до робочої програми. Під час заняття Куліш Т.В. використовувала мультимедійний матеріал для підвищення рівня розуміння лекції. Заслуговують на увагу інтерактивні методи навчання, які застосовувалися протягом лекції для покращення засвоєння знань студентами. Викладачем було продемонстровано ґрунтовне розуміння проблематики з проведення маркетингових досліджень, сучасних викликів динамічного зовнішнього середовища. Загалом заняття було проведено на високому методичному рівні із залученням сучасних технічних засобів і заслуговує на схвальні відгуки.”