Удосконалення методики викладання дисциплін насамперед супроводжується проведенням і аналізом відкритих занять. Даний методичний захід дає можливість здійснити поширення і впровадження ліпшого педагогічного досвіду. Як цитував відомий вчений та педагог Микола Пирогов:
«Як же можна це довести інакше, як не запросивши товаришів на свій урок і не
переконавши на власному досвіді».
Обговорення відкритого заняття відбувається на засіданні кафедри. Метою обговорення є оцінка правильності організаційної постановки заняття та доцільність обраних засобів та методів.
Викладач, який проводив відкрите заняття, має розповісти про свій педагогічний задум, обґрунтувати вибір засобів і методів, що були застосовані під час заняття.
Відгуки про результати відвідування відкритих занять висловлюються при обговоренні та фіксуються в «Журналі взаємних і контрольних відвідувань занять науково-педагогічних працівників кафедри». Результати проведення відкритих занять відображаються у відгуках та витягах з протоколів засідань кафедр.
• Аналіз господарської діяльності. Викладач: Воронянська О.В.
• Бухгалтерський облік в управлінні підприємством. Викладач: Голуб Н.О.
• Економічний аналіз. Викладач: Ілляшенко К.В.
• Звітність суб’єктів господарювання. Викладач: Костякова А.А.
• Міжнародні стандарти аудиту. Викладач: Сахно Л.А.
• Облік в галузях. Викладач: Левченко О.П.
• Облік в неприбуткових організаціях. Викладач: Демчук О.М.
• Облік зовнішньоекономічної діяльності. Викладач: Сокіл О.Г.
• Облік і звітність в оподаткуванні. Викладач: Кучеркова С.О.