м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Відкрита лекція Куліш Т.В. з дисциплини “Маркетингові дослідження”

Відкрита лекція Куліш Т.В. з дисциплини “Маркетингові дослідження”

31 жовтня 2019 року доцентом кафедри маркетингу ТДАТУ, к.е.н. Куліш Т.В. в межах  дисципліни «Маркетингові дослідження» було проведене відкрите лекційне заняття на тему: «Методи збирання первинної інформації» для студентів спеціальності «Маркетинг». На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу.

На лекційному занятті викладач звернула увагу аудиторії, що саме на етапі розроблення дослідницького проекту неодмінно постає питання вибору конкретного методу збирання первинної інформації, адже від цього залежатиме планування всіх необхідних складових алгоритму збирання й інтерпретації первинної маркетингової інформації. До того ж, як свідчить практика, збирання первинної інформації є найбільш трудомістким і відповідальним. Під час лекції студенти ознайомилися з методами збирання первинної інформації, їх переваги та недоліки та доцільність застосування при дослідженні різних маркетингових проблем. В ході заняття піднімалися дискусійні питання, де студенти мали змогу аргументувати свою точку зору та на практичних прикладах засвоїти матеріал. Викладання матеріалу лекції здійснювалося з мультимедійним супроводом, що покращило сприйняття і освоєння студентами досліджуваного матеріалу.

З метою закріплення знань студентів було використано механізм зворотного зв’язку, що дало змогу лектору не лише контролювати рівень сприймання, а й регулювати процес роздумів студентів.

Лекція прочитана на високому науковому і навчально-методичному рівні з використанням сучасних інформаційних та інноваційних технологій та відповідає вимогам вищої школи.

 

 

“В рамках відкритої лекції Куліш Т.В. розглянуто суть, джерела та особливості основних методів отримання первинної інформації. Була чітко визначена тема лекції та основні питання, які були розглянуті в контексті лекції. Матеріал лекції логічно структурований за змістом та обсягом. Лектор вільно володіє як матеріалом, так і аудиторією. Активність і майстерність викладача полягала як в оригінальній манері викладу матеріалу, так і в залученні студентів до його обговорення. Викладачем організована групова робота зі студентами, яка дозволила активно висловлювати свої думки. Загалом, лекція проведена на високому науковому та навчально-методичному рівні та відповідає вимогам вищої школи.”

Доцент кафедри “Маркетинг” Шквиря Н.О.

Залишити повідомлення для декана




×