м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205
Тел.: +380 (619) 423201
e-mail: feb@tsatu.edu.ua
Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 2 семестр 2019-2020 н.р.
Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 2 семестр 2019-2020 н.р.
Склад гуртка:
- Лебедка А.А. – 41МК
- Бенько В.В. – 11МБМК
- Вовк І.В. – 11МБМК
- Головченко О.Л. (Стрюк О.Л.) – 11МБМК
- Участь у міжнародних та всеукраїнськиї конференція
- Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф. «Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент», Запорізький національний університет, 12-13 лютого 2020 року. Тема доповіді: Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства.
- Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф. «Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки», Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки 18 лютого 2020 року. Тема доповіді: Удосконалення товарної стратегії підприємства.
- Головченко О.Л. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Разработка товарной стратегии предприятия.
- Вовк И.В. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Стратегический анализ деятельности предприятия.
- Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Стратегический анализ внешней среды предприятия.
- Бенько В. В. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Разработка стратегических ориентиров развития предприятия.
- Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки», Луцький національний технічний університет, 8 травня 2020 року. Тема доповіді: Обґрунтування та вибір стратегії розвитку підприємства.
- Вовк И. Міжнар. наук.-практ. конф. Theory and practice: problems and prospects- 2020. Lithuanian Sports University, 22 травня 2020 року. Тема доповіді: Разработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия
- Публікації
- Лебедка А.А., Шквиря Н.О. Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конференції. м. Запоріжжя, 12-13 лютого 2020 р. Запоріжжя, 2020. С. 272-274.
- Лебедка А.А., Шквиря Н.О. Удосконалення товарної стратегії підприємства. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції м. Луцьк, 18 лютого 2020 р. Луцьк, 2020. С. 141-144.
- Головченко О.Л. Разработка товарной стратегии предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020. (в печати)
- Вовк И.В. Стратегический анализ деятельности предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020. (в печати)
- Лебедка А.А. Стратегический анализ внешней среды предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020. (в печати)
- Бенько В.В. Разработка стратегических ориентиров развития предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020. (в печати)
- Лебедка А.А. Обгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції студентів та молодих вчених м. Луцьк, 8 травня 2020 р. Луцьк, 2020. С. 122-124.
- Вовк И. Разработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия. Theory and practice: problems and prospects- 2020: сбор. материалов Междунар. науч.-практ. конференции г. Каунас, Литва 21-22 мая 2020 г. Каунас, 2020. (в печати)