м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 2 семестр 2019-2020 н.р.

Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 2 семестр 2019-2020 н.р.

Склад гуртка: 

  1. Лебедка А.А. – 41МК 
  2. Бенько В.В. – 11МБМК 
  3. Вовк І.В. – 11МБМК 
  4.  Головченко О.Л. (Стрюк О.Л.) – 11МБМК

 

  1. Участь у міжнародних та всеукраїнськиї конференція
  1. Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф.   «Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент», Запорізький національний університет, 12-13 лютого 2020 року. Тема доповіді:  Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства.
  2. Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф. «Соціально-компетентне  управління  корпораціями  в  умовах  поведінкової  економіки», Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки 18 лютого 2020 року. Тема доповіді:  Удосконалення товарної стратегії підприємства. 
  3. Головченко О.Л. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Разработка товарной стратегии предприятия.
  4. Вовк И.В. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Стратегический анализ деятельности предприятия.
  5. Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Стратегический анализ внешней среды предприятия.
  6. Бенько В. В. Міжнар. наук.-практ. конф. «Экономика и инжиниринг: от теории к практике», Білоруський національний технічний університет, 16 квітня 2020 року. Тема доповіді: Разработка стратегических ориентиров развития предприятия.
  7. Лебедка А.А.  Міжнар. наук.-практ. конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту  в умовах  інноваційного розвитку економіки», Луцький національний технічний університет, 8 травня 2020 року. Тема доповіді: Обґрунтування та вибір стратегії розвитку підприємства.
  8. Вовк И. Міжнар. наук.-практ. конф.  Theory and practice: problems and prospects- 2020. Lithuanian Sports University, 22 травня 2020 року. Тема доповіді: Разработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия

 

  1. Публікації 
  1. Лебедка А.А., Шквиря Н.О. Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конференції. м. Запоріжжя, 12-13 лютого 2020 р. Запоріжжя, 2020. С. 272-274.
  2. Лебедка А.А., Шквиря Н.О.  Удосконалення товарної стратегії підприємства. Соціально-компетентне  управління  корпораціями  в  умовах  поведінкової  економіки: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції м. Луцьк, 18 лютого 2020 р. Луцьк, 2020. С. 141-144.
  3. Головченко О.Л. Разработка товарной стратегии предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020.  (в печати)
  4. Вовк И.В. Стратегический анализ деятельности предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020.  (в печати)
  5. Лебедка А.А. Стратегический анализ внешней среды предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020.  (в печати)
  6. Бенько В.В. Разработка стратегических ориентиров развития предприятия. Экономика и инжиниринг: от теории к практике: сбор. материалов XVI Междунар. науч.-практ. конференции г. Минск, 16 апреля 2020 г. Минск, 2020.  (в печати)
  7. Лебедка А.А.  Обгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту  в умовах  інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції студентів та молодих вчених м. Луцьк, 8 травня 2020 р. Луцьк, 2020. С. 122-124.
  8. Вовк И. Разработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятия. Theory and practice: problems and prospects- 2020: сбор. материалов Междунар. науч.-практ. конференции г. Каунас, Литва 21-22 мая 2020 г. Каунас, 2020.  (в печати)

 

Залишити повідомлення для декана




×