м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 1 семестр 2019-2020 н.р.

Результати роботи гуртка «Стратегічний маркетинг підприємств» за 1 семестр 2019-2020 н.р.

Склад гуртка:

  1. Лебедка А.А. -41МК
  2. Бенько В.В. – 11МБМК
  3. Вовк І.В. – 11МБМК
  4. Стрюк О.Л. – 11МБМК

 

Участь у міжнародних та всеукраїнськиї конференція

  1. Вовк І.В. Міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти», Херсонський державний університет, 16 жовтня  2019року. Тема доповіді: SPACE-аналіз як метод оцінки стратегічного положення молокопереробного підприємства.
  2. Стрюк О.Л. Міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти», Херсонський державний університет, 16 жовтня  2019року. Тема доповіді: Визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства сокової галузі
  3. Лебедка А.А Междун.науч-практ. конф. «Актуальные вопросы экономической науки в XXI веке», Гомельский госуд. ун-т им. Ф. Скорины, 18 октября 2019року. Тема доклада: Состояние и стратегические перспективы развития рынка овощей Запорожской области
  4. Вовк І.В. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, «Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства», Східноєвропейський Національний університет імені Лесі Українки, 31жовтня 2019року. Тема доповіді: Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємства.
  5. Лебедка А.А. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, «Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства», Східноєвропейський Національний університет імені Лесі Українки, 31жовтня 2019року. Тема доповіді: Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції.
  6. Бенько В.В. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22листопада 2019року. Тема доповіді: Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства.
  7. Стрюк О.Л. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22листопада 2019року. Тема доповіді: Удосконалення збутової стратегії підприємства.
  8. Вовк І.В. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22листопада 2019року. Тема доповіді: Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємства.
  9. Лебедка А.А. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22листопада 2019року. Тема доповіді: Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємства.

 

Публікації

  1. Лебедка А.А. Состояние и стратегические перспективы развития рынка овощей Запорожской области. Актуальные вопросы экономической науки в XXI веке: сборник материалов Междун.науч-практ. конф., 18 окт. 2019г. Гомель: ГГУ имени Ф.Скорины, 2019. С.124-128.
  2. Вовк І.В. SPACE-аналіз як метод оцінки стратегічного положення молокопереробного підприємства. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 жовт. 2019 р. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2019. С. 128-129.
  3. Стрюк О.Л Визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства сокової галузі. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 жовт. 2019 р. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2019. С. 180-181.
  4. Вовк І.В. Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємства. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених., 31жовт. 2019р. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 2019.С. 161-164.
  5. Лебедка А.А. Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених., 31жовт. 2019р. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 2019.С. 609-612.
  6. Бенько В.В. Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства. Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22 лист. 2019 р. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С. 73-74.
  7. Вовк І.В. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємства. Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22 лист. 2019 р. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С. 76-77.
  8. Лебедка А.А. Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємства. Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22 лист. 2019 р. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С. 89-90.
  9. Стрюк О.Л. Удосконалення збутової стратегії підприємства. Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22 лист. 2019 р. Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С. 101-102.

 

Наукові роботи

  1. Вовк І.В. – Щорічний конкурс для обдарованої молоді у галузі науки (Запорізька обласна державна адміністрація). Тема наукової роботи: Удосконалення маркетингової стратегії молокопереробного підприємства – 2 місце – «Економічні науки» – 2019р.
Залишити повідомлення для декана




×