Результати студенського наукового гуртка «Особливості маркетингового планування на підприємствах» за 2020-2021 н.р.
- Гребельна Г.В.
- Плясецька В.Р.
- Краєва О.В.
- Пазенко П.О.
- Пожидаєва І.С.
Участь у конференціях, які відбулися в ТДАТУ
- Гребельна Г.В. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Удосконалення маркетингово планування збуту продукції вітчизняних виробників на ринку кави України.
- Плясецька В.Р. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг18 листопада 2020, кафедра маркетингу. Тема доповіді: Аналіз маркетингового планування обсягів реалізацї продукції АТ “ЛКФ “Світоч”.
Публікації
- Гребельна Г.В. Удосконалення маркетингово планування збуту продукції вітчизняних виробників на ринку кави України. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Дударєва АВ. Особливості формування рекламного бюджету просування продукції «СПП Лана» у соціальних мережах Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Краєва О.В. Планування товарної політики розподілу ПАТ «Звенигород» на ринку сиру. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Пазенко П.О. Планування маркетингової діяльності ПрАТ «Карлсберг Україна» на ринку пива. Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Пачева А.Г. Особливості планування маркетингової діяльності ПАТ «Бель Шостка Україна» на ринку сиру. Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Плясецька В.Р. Аналіз маркетингового планування обсягів реалізації продукції АТ «ЛКФ «СВІТОЧ». Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Пожидаєва І.С. Особливості маркетингового планування ПрАТ «Юрія» за кризових умов. Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»