м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2020-2021

Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2020-2021

Склад гуртка:

Скачков С., 31 Мк

Євпадченко К., 31Мк

Хахаєва М., 31 Мк

Маркіна А., 11 cМк

Іванова Т., 31 Мк

 

Участь у міжнародних конференціях

  1. Скачков С.В. XVI Международная научно-практическая конференция «Экономика и инжиниринг: от теории к практике» 16 апреля 2020 г., г. Минск  Тема доклада : Особенности маркетинга плодоовощной продукции.
  2. Хахаева М.Э. XVI Международная научно-практическая конференция Экономика и инжиниринг: от теории к практике» Тема доклада: Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции

 

Участь у всеукраїнських конференціях

 

  1. Іванова Т.О. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства» 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку пива
  2. Хахаєва М.Е. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека27 жовтня 2020 року, м. Луцьк. Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв
  3. Скачков С.В. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища та ринку молока та молочних продуктів

 

Участь  у конференціях, які відбулися в ТДАТУ

 

  1. Вінтерман С.С. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Світ без криз.
  2. Гасич В.В. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг18 листопада 2020, кафедра маркетингу. Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку твердих сирів.
  3. Іванова Т.О. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Маркетингове дослідження мікросередовища ринку пива.
  4. Маркіна А.Р. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Маркетингове дослідження пакування товарів.
  5. Скачков С.В., Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Макросередовище ринку молока та молочних продуктів.

.

Публікації 

  1. Скачков С.В Особенности маркетинга плодоовощной продукции. Материалы XVI Международной научно-практической конференции «Экономика и инжиниринг: от теории к практике» 16 апреля 2020 г., г. Минск. Белоруссия,  –  с. 381-382.
  2. Хахаева М.Э. Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции Материалы XVI Международной научно-практической конференции  Экономика и инжиниринг: от теории к практике»  16 апреля 2020 г., г. Минск Белоруссия , – с. 400-401.
  3. Вінтерман С.С. Світ без криз Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ,2020
  4. Гасич В.В. Маркетингове дослідження макросередовища ринку твердих сирів Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
  5. Іванова Т.О. Маркетингове дослідження мікросередовища ринку пива Всеукрїанська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг
  6. Маркіна А.Р. Маркетингове дослідження пакування товарів Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг
  7. Скачков С.В. Макросередовище ринку молока та молочних продуктів Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг

 

Залишити повідомлення для декана




×