Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2020-2021
Склад гуртка:
Скачков С., 31 Мк
Євпадченко К., 31Мк
Хахаєва М., 31 Мк
Маркіна А., 11 cМк
Іванова Т., 31 Мк
Участь у міжнародних конференціях
- Скачков С.В. XVI Международная научно-практическая конференция «Экономика и инжиниринг: от теории к практике» 16 апреля 2020 г., г. Минск Тема доклада : Особенности маркетинга плодоовощной продукции.
- Хахаева М.Э. XVI Международная научно-практическая конференция Экономика и инжиниринг: от теории к практике» Тема доклада: Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции
Участь у всеукраїнських конференціях
- Іванова Т.О. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства» 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку пива
- Хахаєва М.Е. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека27 жовтня 2020 року, м. Луцьк. Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв
- Скачков С.В. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених, «інноваційний розвиток та безпека 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища та ринку молока та молочних продуктів
Участь у конференціях, які відбулися в ТДАТУ
- Вінтерман С.С. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Світ без криз.
- Гасич В.В. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг18 листопада 2020, кафедра маркетингу. Тема доповіді: Маркетингове дослідження макросередовища ринку твердих сирів.
- Іванова Т.О. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Маркетингове дослідження мікросередовища ринку пива.
- Маркіна А.Р. Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Маркетингове дослідження пакування товарів.
- Скачков С.В., Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»18 листопада 2020, кафедра маркетингу Тема доповіді: Макросередовище ринку молока та молочних продуктів.
.
Публікації
- Скачков С.В Особенности маркетинга плодоовощной продукции. Материалы XVI Международной научно-практической конференции «Экономика и инжиниринг: от теории к практике» 16 апреля 2020 г., г. Минск. Белоруссия, – с. 381-382.
- Хахаева М.Э. Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции Материалы XVI Международной научно-практической конференции Экономика и инжиниринг: от теории к практике» 16 апреля 2020 г., г. Минск Белоруссия , – с. 400-401.
- Вінтерман С.С. Світ без криз Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ,2020
- Гасич В.В. Маркетингове дослідження макросередовища ринку твердих сирів Всеуїкранська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг»
- Іванова Т.О. Маркетингове дослідження мікросередовища ринку пива Всеукрїанська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг
- Маркіна А.Р. Маркетингове дослідження пакування товарів Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг
- Скачков С.В. Макросередовище ринку молока та молочних продуктів Всеукраїнська науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг