м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2019-2020

Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2019-2020

Результати роботи гуртка «Маркетингове дослідження діяльності підприємств» за 2019-2020

 

Склад гуртка: 

  1. Скачков С.В.. -21МК 
  2. Хахаєва М.Е. – 21 МК 
  3. Коньшин.В. Ю. – 21 МК 
  4. Євпадченко К.Ю. – 21 МК
  5. Бріцин А.О. – 21 МБ МК

 

  1. Участь у міжнародних та всеукраїнських конференція
        1. Скачков С.В. IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент»,  Львівська політехніки, 2019. Тема доповіді: Професійні ціннісні орієнтири фахівця-маркетолога в сучасних умовах.
        2. Хахаєва М.Е. IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент», Львівської політехніки, 2019 Тема доповіді: Ефективність застосування маркетингових досліджень у діяльності підприємств.
        3. Скачков С.В. Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої  продукції»,  м. Мелітополь, 2019. Тема доповіді: Маркетингове дослідження ринку  плодів Запорізької області.
        4. Коньшин В.Ю. Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», м. Мелітополь, 2019. Тема доповіді: Інструменти ефективного маркетингу плодів та овочів.
        5. Хахаєва М.Е. Міжвузівської студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», м. Мелітополь, 2019 р. Тема доповіді: Формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодів.
        6. Фурса В.А. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019. Тема доповіді: Логістика як конкурентна перевага розвитку агробізнесу в Україні.
        7. Євпадченко К.С. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019. Тема доповіді: Ефективні маркетингові інструменти в системі збуту плодоовочевої продукції.
        8. Українець А.О. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019. Тема доповіді: Державне управління та публічне адміністрування.
        9. Бріцин А.О. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019.Тема доповіді: Корпоративна культура-перший крок до успіху.
        10. Дударева А.В. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Маркетингове дослідження ринку морозива. 
        11. Пожидаєва І.С. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Юрія» на ринку йогурту.
        12. Плясецька В.Р Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Дослідження конкурентоспроможності ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч» на ринку кондитерських виробів.
        13. Пазенко П.О. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Карлсберг» на ринку пива.
        14. Гребельна Г.В. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Маркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кави.
        15. Краєва О.В. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. Тема доповіді: Роль ПАТ «Звенигород» на ринку твердих сирів.
        16. Скачков С.В. XVI Международноя научно-практическая конференция «Экономика и инжиниринг: от теории к практике»  16 апреля 2020 г., г. Минск.Тема доклада: Особенности маркетинга плодоовощной продукции.
        17. Хахаева М.Э. XVI Международноя научно-практическая конференция «Экономика и инжиниринг: от теории к практике»  16 апреля 2020 г., г. Минск.Тема доклада: Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции.

 

  1. Публікації 

 

  1. Скачков С.В.    Професійні ціннісні орієнтири фахівця-маркетолога в сучасних умовах/ С.В. Скачков // Тези доповідей IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент». –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. –147-149.
  2. Хахаєва М.Е. Ефективність застосування маркетингових досліджень у діяльності підприємств/ М.Е. Хахаєва //Тези доповідей IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент». – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. –117-119.
  3. Скачков С.В. Маркетингове дослідження ринку  плодів Запорізької області / С.В. Скачков// Збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої  продукції»,  м. Мелітополь, 2019.
  4. Коньшин В.Ю. Інструменти ефективного маркетингу плодів та овочів/ В.Ю.Коньшин // Збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», м. Мелітополь, 2019 .
  5. Хахаєва М.Е. Формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодів    / М.Е. Хахаєва // Збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», м. Мелітополь, 2019 р.
  6. 18. Фурса В.А. Логістика як конкурентна перевага розвитку агробізнесу в Україні/ В.А. Фурса// Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019, С.54-56.
  7. Євпадченко К.С. Ефективні маркетингові інструменти в системі збуту плодоовочевої продукції/ К.С. Євпадченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019, с. 205-207.
  8. Українець А.О. Державне управління та публічне адміністрування / А.О. Українець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019, с.254-256
  9. Бріцин А.О. Корпоративна культура-перший крок до успіху / А.О. Бріцин // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій» присвячена 35-річчю Економічного факультету, м. Херсон, 20-21 вересня 2019, с.235-237.
  10. Дударева А.В. Маркетингове дослідження ринку морозива /А.В, Дударева // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.80-81.
  11. Пожидаєва І.С.Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Юрія» на ринку йогурту    / І.С. Пожидаєва // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.96-97.
  12. Плясецька В.Р Дослідження конкурентоспроможності ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч» на ринку кондитерських виробів / В.Р. Плясецька // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.93-94.
  13. Пазенко П.О.,    Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Карлсберг» на ринку пива/ П.О. Пазенко // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.91-92.
  14. Гребельна Г.В.,    Маркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кави / Г.В. Гребельна // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.77-78.
  15. Краєва О.В. Роль ПАТ «Звенигород» на ринку твердих сирів / О.В. Краєва // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. С.84-85.
  16. Скачков С.В. Особенности маркетинга плодоовощной продукции / С.В. Скачков // Материалы XVI Международной научно-практической конференции «Экономика и инжиниринг: от теории к практике»  16 апреля 2020 г., г. Минск.
  17. Хахаева М.Э. Эффективная система маркетинга плодоовощной продукции / М.Э. Хахаева // Материалы  XVI Международной научно-практической конференции  Экономика и инжиниринг: от теории к практике»  16 апреля 2020 г., г. Минск.

 

  1. Наукові роботи

Скачков С.В., (студент групи 21 МК)  диплом І ступеня за наукову роботу «Збутова стратегія  ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку ігристих вин» у у 1-му турі Всеукраїнського конкурсу на кращу студентську наукову роботу  ТДАТУ. (Керівник Куліш Т.В.)

Скачков С.В., (студент групи 21 МК)  диплом ІІ ступеня за наукову роботу «Збутова стратегія  ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку ігристих вин» у Тернопільському національному економічному університеті у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 “Маркетинг” 2020 р.. серед закладів вищої освіти  (Керівник Куліш Т.В.)

 

Залишити повідомлення для декана




×