Легеза Д.Г., Грушко, А. О., Малєв, Є. В. Трижон, Я. О. Маркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризму/ Д.Г. Легеза/ Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 11-13-ТДАТУ-2020
Легеза Д.Г., Чабан, А. О. Формування унікальної товарної пропозиції у сфері маркетингу послуг/ Д.Г. Легеза/ Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 39-40-ТДАТУ-2020
Легеза Д.Г., Береславський О. С. Маркетингові підходи до виробництва макаронних виробів в регіоні/ Д.Г. Легеза/ Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 9-10-ТДАТУ-2020
Легеза Д.Г. Трохимчук, М. П. Мінко, В. Д. Маркетинговий менеджмент проекту крафтових макаронних виробів/ Д.Г. Легеза/Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 26-27-ТДАТУ-2020
D. Leheza, Th. Brunner, Y. Kerimova, T. Kulish, A. Konovalenko A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering/D. Leheza /Innovative Marketing;15 (1) (P. 54-65) -2019
Легеза Д.Г. Плясецька В. Р. Інтегровані маркетингові комунікації мережі ресторанів «Lviv Croissants»/ В.Р. Плясецька/Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 94) -2019
Легеза Д.Г. Дударєва А.В. Сучасний стан виробництва та реалізації смородини в Україні/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 204-207 -2019
Легеза Д.Г. Пожидаєва В.С. Сучасні тенденції розвитку ринку солодкої кукурудзи/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 278-282 -2019
Легеза Д.Г. Обіход В.Ю. Ринок спецій в Україні: аніс, фенхель, коріандр/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 256-260 -2019
Легеза Д.Г. Краєва О.В. Розвиток ринку часнику як нішевої культури/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 235-239 -2019
Легеза Д.Г. Ніколаєнко О.О. Стан та тенденції розвитку ринку аґрусу в Україні/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 253-256 -2019
Легеза Д.Г. Пазенко П.О. Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандр/ Д.Г. Легеза// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 262-265 -2019
Легеза Д.Г. Стратегічний розвиток сільськогосподарських підприємств в умовах євроінтеграції/ Д.Г. Легеза//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 122-128)-Мелітополь: ТДАТУ-2018
Легеза Д.Г. Управління прибутком на підприємствах хлібопекарської галузі/ Д.Г. Легеза//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету: економічні науки;№ 1 (36) (С. 161-167) -2018
Legeza, D. G. Yessengaziyeva, S. Adilov, S. Britchenko, I. Competitive positions of eastern europe and central asia countries at the world wheat market/ D. G. Legeza// Тези міжнародної науково-практичної конференції "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування": зб. матер. конференц.;(С. 442-445) -2018
Legeza, D. G. Factors of the marketing macro system effecting children’s food production/ D. G. Legeza// Economic Annals-ХХI;Volume 170, Issue 3-4 (P. 49-56)-2018
Легеза Д.Г. Логістичні підходи до реалізації овочів у сільськогосподарських підприємствах/ Д.Г. Легеза/ Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал;№ 3-4'2017(68) (С. 167-173)-2017
Легеза Д.Г. Проблеми формування оптової торгівлі плодоовочевої продукції/ Д.Г. Легеза/ Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф., (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.) Т. 3 Економічні науки (С. 17-20)-2015
Legeza, D. G. Cases on practical lessons for economic graduate education/D. G.Legeza/Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції-Люкс-2014
Legeza, D. G. Management Of Competitiveness Of Dairy Enterprises/ D. G. Legeza//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (27)-ТДАТУ-2014