Арестенко Т.В. Проект із створення психологічного кабінету / Т.В. Арестенко, М.О. Остроухова, І.В. Калініченко // Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS) - Мелітополь: ТДАТУ, 2021. – 47-48 с.
Арестенко Т. В. Маркетинговое управление проектом цветоводства / Т.В. Арестенко, К.К. Васин, Е.С. Ходюк // Наук.-практичн. Конференція Казахського національного аграрного університету. Секція «Агробізнес». Алматы. Казахский национальный аграрный университет, 2020. – С. 181-185.
Арестенко Т.В., ОстроуховаМ. О., Калініченко І. В. Проект із створення психологічного кабінету «Гармонія»/ Т.В. Арестенко// Каталог проектів учасників курсів з професійної підготовки за спеціальністю «Організація малого бізнесу» за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS);С. 24-25-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., ПетренкоН. П., Петренко Ю. О. Магазин автозапчастин/ Т.В. Арестенко// Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS): ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез;С. 55-56-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., Сердюк М.Н. Проект з виробництва та реалізації еко-сумок/ Т.В. Арестенко// Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS): ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез;С. 65-66-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., Домашов С. П., Жолоб Р. О. Проект з вирощування та реалізації горіхів/ Т.В. Арестенко//Каталог проектів учасників курсів з професійної підготовки за спеціальністю «Організація малого бізнесу» за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS);С. 17-18-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., ПетренкоН. П., Петренко Ю. О. Магазин автозапчастин « Avtolife»/ Т.В. Арестенко// Каталог проектів учасників курсів з професійної підготовки за спеціальністю «Організація малого бізнесу» за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS);С. 31-32-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., Сердюк, Н. М. Проект з виробництва та реалізації еко-сумок/ Т.В. Арестенко// Каталог проектів учасників курсів з професійної підготовки за спеціальністю «Організація малого бізнесу» за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS);С. 38-39-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., Домашов С. П., Жолоб Р. О. Проект з вирощування та реалізації горіхів/ Т.В. Арестенко//Сучасні ринкові підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу» учасників проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS): ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез;С. 29-30-ТДАТУ-2021
Арестенко Т.В., Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження поведніки споживачів готельних послуг/ Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки);№ 1 (43) (С. 169-175)-2021
Арестенко Т.В., Грищенко О. В., Глєбов А. Ю. Ефективність нетрадиційних носіїв реклами/ Т.В. Арестенко//Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня, 2020 р.);C. 9-10-2021
Arestenko T., Sylkin, O. Modeling the process of ensuring the financial security of enterprise/ Arestenko T. // Emerging Trends & Adaptation of Spirituality in Management, Artificial Intelligence, Education, Health, Tourism, Science & Technology: 23rd FAI International Conference;Pp. 36-37-2021
Арестенко Т.В., Полякова О. Ю., АнтюшинаО. В., Рибалко І. О. Маркетингове управління проектом «Бізнес на квітах»/ Т.В. Арестенко//Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня, 2020 р.);С. 22-23-2021
Арестенко Т.В., Клімова А. С., Вікторова В. С. Інтернет-маркетинг як спосіб просування товарів на ринку / Т.В. Арестенко//Priority directions of science and technology development: The 3 rd International scientific and practical conference (Kyiv, November 22-24, 2020);Pp. 1130-1136-2020
Арестенко Т.В., Коваленко В. А. Ринок автозапчастин в Україні / Т.В. Арестенко//Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 19-20-ТДАТУ-2020
Арестенко Т.В., Воронянська О.В. Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому / Т.В. Арестенко// Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки);№ 2 (42) (С. 173-179)-2020
Арестенко Т.В., Скоробогатько О. І. Маркетингове управління проектом «Бізнес на зелені»/ Т.В. Арестенко// Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 35-36-2020
Арестенко Т.В. Маркетингове управління проектами/ Т.В. Арестенко// Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 133-136)-ФОП Однорог Т. В.-2019
Voronianska O.V., Аrestenkо Т.V. METHODICAL APPROACHES TO DEFINING MARKETING ACTIVITY / Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь. - №1(39). – С.34 - 38-2019
Михайлова М. Маркетингова діяльність в плодоовочевництві / Матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», 28-29 травня 2019р. // М. Михайлова, Т. Арестенко. – С. 193-197-2019
Кашуба Н. Особливості просування плодоовочевої продукції / Матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції», 28-29 травня 2019р. // Н. Кашуба, Т. Арестенко. – С. 129-131-2019
Фурса В. Арестенко Т.В. Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств – виробників плодовоовочевої продукції / В. Фурса // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;C. 227-230 - 2019
Бріцин А. О. Арестенко Т.В. Обліпиха. Маркетингові перспективи вирощування / А.О. Бріцин // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 158-161 - 2019
Білоконь С. Арестенко Т.В. Мистецтво мерчендайзингу: як красиво продавати овочі та фрукти / С.Білоконь // Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 151-153 - 2019
Арестенко Т.В. Планування рекламної кампанії сучасного підприємства// Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2018. - №2(37). – С.63 - 68 - 2018
Арестенко Т.В. Аналіз розвитку рекламного ринку України/Т.В.Арестенко/Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування» (14-15 червня 2018 р.)-2018
Арестенко Т.В. Сучасний стан ринку соняшникової олії та перспективи його розвиткуі/ Т.В.Арестенко//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1-2 (33-34)-2017
Арестенко Т.В. Аналіз впливу неявної реклами в рекламному менеджменті/Т.В.Арестенко/Матеріали V Міжнародної науково-практичної заочної конференції "Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика" (24 листопада 2017 р.)-2017
Арестенко Т.В. Методичні підходи до виділення ринкових ніш/ Т.В.Арестенко/ Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3(35) (С. 93-98)-2017
Арестенко Т.В. Cучасний стан ринку соняшникової олії та перспективи його розвитку/ Т.В.Арестенко/Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№1-2(33-34) (С. 120-127)-2017
Арестенко Т.В. Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETING/ Т.В. Арестенко/Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка»;№ 1-2 [67] (С. 109 – 113)-2017
Арестенко Т.В. Малобюджетні маркетингові комунікації/ Т.В. Арестенко//Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 24-26-2017
Арестенко В. В. Маркетинг взаємодії в підприємствах зернопродуктового комплексу АПК/ Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (31) (С. 61-65)-2016
Арестенко В. В. Арестенко Т.В. Арестенко В.В. Використання інтерактивних методів при викладанні маркетингових дисциплін/ В.В. Арестенко// Збірник науково-методичних праць «Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі»;Випуск 19-2016
Арестенко Т.В. Використання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплін/ Т.В. Арестенко/Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Стратегія розвитку агропромислового виробництва» (28-29 травня 2015 р.)-2015
Арестенко Т.В. Рекламний менеджмент: аналіз тенденцій та особливостей розвитку медійного ринку України /Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);Вип. 3 (27) (С. 29-32)-ТДАТУ, 2014
Арестенко Т.В. Маркетинг підприємств АПК - комунікаційна складова /Т.В. Арестенко//Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);№ 1 (25) (С. 26-30)-ТДАТУ, 2014