В межах дисципліни «Стратегічний маркетинг» 28 жовтня 2021 року доцентом кафедри маркетингу, к.е.н. Шквирею Н.О. було проведено відкрите лекційне заняття на тему «Маркетингові стратегії зростання» для слухачів магістратури спеціальностей «Маркетинг», «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Під час лекції здобувачі вищої освіти ознайомилися з сутністю та класифікацією маркетингових стратегій зростання, особливостями формування і реалізації маркетингових стратегій інтенсивного та інтегративного росту.
На лекції були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу, які відзначили різноманітність методів та прийомів подання матеріалу та визнали, що отримана інформація сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.
Заняття було проведено на високому науковому та навчально-методичному рівні та отримало позитивні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм Наталі Олександрівни, вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу лекції, створити творчу та робочу атмосферу.
Заняття було проведено за чітко сформульованим планом. За тематикою відкритої лекції лектором було розкрито основні положення, зокрема, підходи вчених до розуміння тлумачення понятійного апарату маркетингових стратегій зростання, проаналізовано класифікацію маркетингових стратегій, представлено загальну характеристику маркетингових стратегій інтенсивного та інтегративного росту. Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, що дозволило лектору зберегти стійку увагу слухачів протягом усього заняття. Наприкінці Шквиря Н.О. звернула увагу здобувачів вищої освіти на сучасні методи та технології розробки маркетингових стратегій зростання які постійно оновлюються, розповіла про особливості використання їх на практиці.
Загалом лекція досягла своєї мети, проведена на високому науково-теоретичному і методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.
Доцент кафедри маркетингу
Коноваленко А.С.
Шквиря Н.О. провела відкриту лекцію згідно з навчальним планом на належному рівні, а використання сучасних технологій викладання матеріалу значно підвищило засвоєння представленого матеріалу студентами. Лекційний матеріал вдало збалансовано, темп викладу матеріалу дозволяв студентам повністю засвоїти поданий матеріал. Здобувачі дуже активно співпрацювали з лектором, вдало підтримувався контакт з аудиторією. Лектор у доступній формі розкрила зміст кожного питання.
Слід зазначити, як особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану основу змісту. Вона повністю побудована відповідно до вимог сучасності.
Доцент кафедри маркетингу
Арестенко Т.В.
У ході обговорення нового матеріалу викладач активувала знання студентів, набуті на попередніх заняттях, стимулювала їх до логічних міркувань та порівнянь, до вираження власної думки. Загалом заняття було проведене в атмосфері активної взаємодії. Студенти були активні, показали уміння дискутувати та аналізувати. Активність і майстерність Шквирі Н.О. проявлялася в оригінальній манері викладання матеріалу.
Викладачка показала себе як хороший фахівець та вмілий організатор. Їй властиві виразність вимови, уміння утримувати увагу студентів протягом усього лекційного заняття та уважно реагувати на висловлювання студентів. На занятті було створено атмосферу доброзичливості і взаємоповаги.
Доцент кафедри маркетингу
Сокіл Я.С.