На відкритому практичному занятті асистентом Майбородою Г.О. з дисципліни «Маркетинг» на тему «Маркетингова комунікаційна політика» викладач акцентувала увагу на формуванні практичних навичок щодо здійснення маркетингової комунікаційної політики.
Під час заняття студенти вивчили такі поняття, як політика комунікацій в маркетингу, складання плану рекламної кампанії, практичне застосування інструментів політики комунікації, стимулювання збуту, персональні продажі, паблік рилейшнз.
У кінці заняття студенти ознайомились з практичними прикладами просування своїх брендів відомих українських компаній. З метою покращення засвоєння та закріплення знань студентів було використано новий засіб оцінки якості знань студентів «Kahoot».
На відкритому занятті були присутні викладачі кафедри маркетингу. Заняття було проведене на високому навчально-методичному рівні і одержало схвальні відгуки.