1. Публікації
1. Куруоглу О.В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку шоколаду. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, 27 жовтня 2020р. Луцьк. 2020. С.117-118.
2. Шквиря С.В. Дослідження стратегічного становища підприємств молокопереробної галузі. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, 27 жовтня 2020р. Луцьк. 2020 С.241-242.
3. Шквиря С.В. Стратегічний аналіз маркетингового середовища молокопереробного підприємства. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020р. С 284-285.
4. Шквиря С.В. Оцінка стратегічного положення підприємства на ринку молока та молочних продуктів. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів ТДАТУ, 2020. С. 152.
5. Куруоглу О.В. Стратегічний аналіз конкурентних позицій підприємства на ринку кондитерських виробів. Оцінка стратегічного положення підприємства на ринку молока та молочних продуктів. Всеукраїнська
науково-технічна конференція магістрантів ТДАТУ, 2020. С. 140.
6. Лактіонов Є.Є. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії розвитку підприємства. Оцінка стратегічного положення підприємства на ринку молока та молочних продуктів. Всеукраїнська науково-технічна конференція
магістрантів ТДАТУ, 2020. С. 141.
7. Лебедка А.А. Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства. Оцінка стратегічного положення підприємства на ринку молока та молочних продуктів. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів ТДАТУ, 2020. С. 142.
2. Наукові роботи
1. Лебедка А.А. – 1-й тур Всеукраїнського конкурсу на кращустудентську наукову роботу. Тема наукової роботи: Формування маркетингової стратегії підприємства .