За результатами роботи наукового гуртка було підготовлено:
– доповіді з опублікуванням тез на наступних конференціях.
1. Івченко А.Д. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Аналіз конкурентного середовища на ринку кінопрокату в Запорізькій області».
2. Калінін О.А. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку мікрозелені».
3. Чернишова М.О. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція
«Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Зовнішньоторговельна політика України на ринку молока і молочної
продукції».
4. Вагіна Д.В. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція
«Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Експортноімпортна діяльність на ринку кондитерських виробів».
5. Фірсова О.А. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Стан та перспективи оптової торгівлі на ринку морозива в Україні».
6. Городецька А.В. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів за підсумками досліджень 2020 року. Секція «Маркетинг» (Мелітополь, 18 Листопада 2020). Тема доповіді: «Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку макаронних виробів».
– наукову роботу для участі у 1-му турі Всеукраїнського конкурсу на кращу студентську наукову роботу. Чернишова М.О., 21МК. Тема наукової роботи «Маркетингові аспекти діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод” на ринку молока та молочної
продукції».
– наукову роботу для участі у II-му турі Всеукраїнського конкурсу на кращу студентську наукову роботу. Чернишова М.О., 21МК. Тема наукової роботи «Маркетингові аспекти діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод” на ринку молока та молочної продукції»