Результати роботи гуртка «Комунікації в маркетингу» за 2019-2020
Склад гуртка;
Веселов А.21МК
Іванова Т. 21МК
Хахаєва М. 21МК
Результати роботи гуртка «Комунікації в маркетингу» за 2019-2020 н.р.
Склад гуртка:
- Андрущенко С.В. – 21МБМК
- Бріцин А.О. – 21МБМК
- Кашуба Н.І. – 21МБМК
- Крутікова А.О. – 21МБМК
- Михайлова М.С. – 21МБМК
- Сергєєва Ю.О. – 21МБМК
- Фурса В.А. – 21МБМК
Участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях
- Андрущенко С.В. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Сучасні види Інтернет-реклами
- Бріцин А.О. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Антикризовий контроль комунікаційних каналів
- Кашуба Н.І. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Маркетингові онлайн комунікації
- Крутікова А.О. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22листопада 2019року. Тема доповіді: Найефективніші комунікаційні методи на прикладі ПП «ЗАВОД ДВИГУН»
- Крутікова А.О. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Ребрендинг, необхідність та мета
- Михайлова М.С. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Психологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікацій
- Сергєєва Ю.О. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Реклама як ефективний інструмент маркетингу
- Фурса В.А. Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів та студентів за підсумками наукових досліджень 2019року, Таврійський державний університет імені Дмитра Моторного, 18 – 22 листопада 2019року. Тема доповіді: Маркетингові комунікації в соціальних мережах
Публікації
- Андрущенко С.В. Сучасні види Інтернет-реклами / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // С.В. Андрущенко, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 79.
- Бріцин А.О. Антикризовий контроль комунікаційних каналів / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // А.О. Бріцин, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 81.
- Кашуба Н.І. Маркетингові онлайн комунікації / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // Н.І. Кашуба, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 92.
- Крутікова А.О. Найефективніші комунікаційні методи на прикладі ПП «ЗАВОД ДВИГУН» / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // А.О. Крутікова, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 95-96.
- Крутікова А.О. Ребрендинг, необхідність та мета / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // А.О. Крутікова, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 96 -97.
- Михайлова М.С. Психологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікацій / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // М.С. Михайлова, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 99.
- Сергєєва Ю.О. Реклама як ефективний інструмент маркетингу / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // Ю.О. Сергєєва,
Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 109.
- Фурса В.А. Маркетингові комунікації в соціальних мережах / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів, 18-22 листопада 2019 р. // В.А. Фурса, Т.В. Арестенко. – Мелітополь: ТДАТУ імені Дмитра Моторного, 2019. – С. 114-115.
Наукові роботи
- Михайлова М.С. – Щорічний конкурс для обдарованої молоді у галузі науки (Запорізька обласна державна адміністрація). Тема наукової роботи: – Розробка інвестиційного проекту з впровадження товару-новинки в ПП «Діміорс». – 3 місце. – «Менеджмент управління». – 2019 р.