м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ.НОТАТКИ МАРКЕТОЛОГА

ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ.НОТАТКИ МАРКЕТОЛОГА

3 лютого відбулася зустріч студентів із керівником відділу маркетингу кондитерської компанії «Аріс» Семеновим Андрієм В’ячеславовичем. Зустріч передбачала розкриття питань, пов’язаних організацією діяльності підприємства, формуванням асортименту та подальшим завоюванням ТМ «Аріс» ринку кондитерських виробів області та країни. 9722

Основою є набуття нових теоретичних основ щодо функціонування та розвитку підприємства, а також методи їх практичного використання на основі реального підприємства та досвіду менеджера.

Після створення у 1998 році, ТОВ «Аріс» розпочинає маркетингові дослідження для виявлення реально існуючих чи потенційних потреби потреб і запитів споживачів щодо кондитерських виробів і задовольнити їх більш ефективним, ніж конкуренти, способом. Таким продуктом виявилися кукурудзяні палички. З кожним роком асортимент товарів розширювався і у 2016 році складає вісім асортиментних груп., при цьому номенклатура складає 35 од. На сьогодні підприємство охоплює ринки збуту як в Запорізькій області, так і по Україні. Найбільші збутові ринки знаходяться в м.Київ та м.Одеса.

Розвиток підприємства був би неможливий без кваліфікованих працівників, які прагнули покращити роботу для максимального задоволення потреб населення. Саме таким є Семенов Андрій В’ячеславович, який від самого початку своєї кар’єри в ТОВ «Аріс» прагнув до нових горизонтів можливостей для фірми. Завдяки авантюризму та безпосередності він зміг реалізувати себе та отримати посаду керівника відділу маркетингу. Основою його діяльності є спілкування з клієнтами та забезпечення контролю за доставкою продукції у визначений час при забезпеченні відповідної якості й дотриманні економічної доцільності.

У свою чергу, Андрій В’ячеславович надав корисну пораду студентам, як майбутнім фахівцям з маркетингу: «Йдіть працювати туди, де є робота», аргументуючи це тим, що для успішного застосування теоретичних знань, отриманих в університеті, необхідний досвід. Адже саме це, в більшій мірі, впливає на успішність людини, якій необхідно працювати безпосередньо з людьми, пропонуючи їм власні товари та послуги.

Мостовой Олександр, 31 МК спеціальності «Маркетинг»

 

 

 

Залишити повідомлення для декана




×