12 лютого 2016 року кафедрою маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету організовано зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» з начальником відділу продажу ПП «Молокозавод-Олком» Капіносом Ігорем Юрійовичем.
ПП «Молокозавод-Олком» було засноване в 2000 році на базі Мелітопольського міського молочного заводу. За цей час підприємство досягло рівня переробки молока близько 100-120 тонн у день в залежності від сезону. Завдяки своїй високоякісній продукції молочна продукція під торговельною маркою «Молочна ріка» добре відома не тільки в Мелітополі, але й в усій Україні. Сьогодні асортимент продукції, випущеної на заводі, складається з більш ніж 80 найменувань — від традиційного молока й кефіру до сиркових десертів та йогуртів зі шматочками фруктів.
Ще одною конкурентною перевагою компанії є її рекламна політика. За словами Ігоря Юрійовича, вони постійно беруть участь у місцевих та обласних виставках, ярмарках, що є ефективним інструментом просування молока і молочних продуктів торговельної марки «Молочна ріка». Також ПП «Молокозавод-Олком» активно використовує акції як ефективний маркетинговий захід для просування продукції на ринок, популяризації серед споживачів, особливо це стосується товарів-новинок, займаються спонсорством і співпрацюють із радіостанціями, які рекламують продукцію.
Взагалі, зустріч із Ігорем Юрійовичем пройшла дуже успішно. Для підтримання позитивної репутації компанії використовують допоміжні засоби маркетингових комунікацій — сувенірну продукцію з нанесеними на неї назвою бренду, логотипом компанії, іншими складовими фірмового стилю. Нам пощастило отримати від підприємства рекламні магніти «Олком» та буклети з повним асортиментом їхнього підприємства.
Також треба відзначити, що наша бесіда була дуже пізнавальна, адже Ігор Юрійович надав розгорнуті відповіді на усі наші запитання, розповів багато цікавих фактів про молочну продукцію та процес виробництва. Особливу увагу Ігор
Юрійович приділив питанню ціноутворення на підприємстві та акцентував увагу на встановленні ціни на товари. Найголовніше, що я зрозуміла для себе після нашої зустрічі — треба постійно працювати, докладати зусиль, розвиватися, і ніколи не зупинятися на шляху до успіху.
У цілому подібні зустрічі допомагають студентам розширити свій світогляд, зробити правильні висновки для себе та почати планувати своє майбутнє. Саме зустріч із Ігорем Юрійовичем допомогла нам зрозуміти, що молочна продукція буде завжди невід’ємною частиною нашого життя, а тому робота на молочних підприємствах буде завжди потрібною і перспективною.