Ринок алкогольної продукції в Україні відіграє велику роль в економіці як одна з найприбутковіших галузей. Алкогольний сектор займає лідируючі позиції серед інших, тому маркетинг тут доволі доречний, перспективний та втілений в життя. Вітчизняні алкогольні бренди відомі закордоном як товар з усіма атрибутами сучасної торгової марки – відмінна якість, цікавий дизайн тари і упаковки, зважена маркетингова політика просування.
Згідно плану навчальної практики за спеціальністю «Маркетинг» ми побували на одному з найбільших в Україні виробників горілки – лікеро-горілчаному заводі «Хортиця». З насиченої екскурсії, яку провів головний інженер – технолог, для себе ми винесли багато цікавого та корисного. Ми були вражені масштабністю виробництва. Виробничі потужності заводу «Хортиця» дозволяють щосекунди випускати 16 пляшок горілки. Підприємство є одночасно і виробником, і дистриб’ютором своєї продукції. Саме тому гарантія справжньої якості відповідає вимогам споживачів. Контролюється весь шлях: від заводу-виробника і, безпосередньо, до споживача. Таким чином забезпечується гарантія того, що в наші руки потрапляє справжня, оригінальна продукція ЛГЗ «Хортиця».
У процесі інтерв’ю ми дізналися про те, що служба маркетингу на заводі працює досить продуктивно. Вона активно рекламує продукт у ЗМІ, проводе заходи щодо просування продукції, стимулювання збуту, формування позитивного іміджу як продукції, так і самого підприємства. Для себе я зрозуміла, що добре продуманий маркетинг – запорука успіху фірми та її процвітання.
Завдяки навчальній практиці я впевнилася в тому, що існує величезний спектр маркетингових інструментів. Вони проявляють себе в широкому діапазоні рекламних комунікацій, які варіюються від ролика по телевізору до спонсорства алкогольними брендами і реклами нових мас-медіа. Отже, для ведення успішного бізнесу треба майстерно володіти та користуватись всіма азами маркетингу.