Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com

Розклад занять

Розклад занять
Розклад викладачів кафедри ІІ семестр 2019-2020 н.р.
ЗАВАНТАЖИТИ

Розклад проведення консультацій до комплексного державного кваліфікаційного екзамену для студентів спеціальності “Фінанси, банківська справа та страхування”
(01-18.06.2020 р.)

Консультації проводяться в режимі відеоконференції за допомогою програмного забезпечення ZOOM.

Завантажити ZOOM

Розклад для ІV курсу (41ФБ, 21сФБ)    PDF   DOC

Розклад проведення навчальної практики для студентів спеціальності “Фінанси, банківська справа та страхування”
(18.05-12.06.2020 р.)

Навчальна практика проводиться в режимі відеоконференції за допомогою програмного забезпечення ZOOM.

Завантажити ZOOM

Наголошуємо на необхідності та своєчасності виходу на відеозв’язок за наведеними у графіку посиланнями.

Розклад для І курсу (11ФБ)    PDF   DOC

Розклад для ІІ курсу (21ФБ)    PDF   DOC

Розклад для ІІІ курсу (31ФБ, 11сФБ)    PDF   DOC

 

Робочі програми та методичні вказівки до виконання навчальної практики розміщені на сторінці “Практична підготовка

Розклад проведення ПМК 2 для студентів спеціальності “Фінанси, банківська справа та страхування”
(04-29.05.2020 р.)

В рамках ПМК2 передбачено проведення консультацій, власне контролю, оголошення результатів з обговоренням в режимі відеоконференції за допомогою програмного забезпечення ZOOM.

Завантажити ZOOM

Наголошуємо на необхідності та своєчасності виходу на відеозв’язок за наведеними у графіку посиланнями.

Розклад для І курсу (11ФБ)    PDF   DOC

Розклад для ІІ курсу (21ФБ)    PDF   DOC

Розклад для ІІІ курсу (31ФБ, 11сФБ)    PDF   DOC

Розклад для ІV курсу (41ФБ, 21сФБ)    PDF   DOC

Розклад для І курсу магістратури (11МБФБ, 11МБМК, 11МБПТ)    PDF   DOC

 

ПАМ’ЯТКА СТУДЕНТУ ДЛЯ ПМК ІІ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ:

Шановні студенти!

Згідно із відповідними рішеннями Кабінету Міністрів України, рекомендаціями МОН України, наказами та розпорядженнями ректора Університету, що стосуються введення обмежувальних заходів для запобігання розповсюдження захворювання на коронавірус COVID-19, та відповідно до розпоряджень ректора ПМК ІІ, для студентів тих курсів та освітньо-професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти, для яких вона повинна була розпочатись навесні, буде проходити в онлайн-режимі на базі платформи дистанційного навчання ZOOM згідно із графіком навчального процесу та затвердженим розкладом.

ПМК з кожної дисципліни складається з трьох частин у різні дні:

Консультація – зустріч студентів з викладачем напередодні ПМК, отримання переліку тем, питань, однотипних завдань, що будуть на ПМК, узгодження усіх правил та вимог.

Проведення ПМК – письмове написання ПМК, впродовж якого студент ЗОБОВ’ЯЗАННИЙ бути на відео зв’язку. По завершенню ПМК ІІ студент пересилає електронний варіант своєї відповіді на білет викладачу.

Оголошення результатів ПМК 2 та загальної кількості балів за весь семестр, можливість підвищення рейтингу.

Всі online зустрічі відбуватимуться у програмі ZOOM. (Посилання для завантаження програми ZOOM) Після скачування необхідно встановити на телефон чи персональний комп’ютер та пройти реєстрацію через Google Account чи Facebook.

ВСТАНОВЛЮЙТЕ ZOOM НА ДЕВАЙС (телефон або ПК), ЩО МАЄ КАМЕРУ, МІКРОФОН ТА ГУЧНОМОВЕЦЬ (або телефонну гарнітуру)!!!

Завчасно необхідно потурбуватися про забезпечення стабільним Інтернетом не менше 5-10 мегабіт/с. (мінімальний рівень 4G зв’язку).

Інформація для користувачів обмежених пакетів Інтернету: 60 хвилин ZOOM конференції потребує приблизно 200-300 мегабайт загального трафіку (отримання та передачі даних разом).

Студенти, які не складуть ПМК 2 та будуть мати академічні борги будуть мати можливість здати ПМК після закінчення карантину або на наступний навчальний рік. Проте, якщо студент(и) не були присутні на ПМК 2 у призначений час з поважних причин, то по домовленості із ведучим викладачем можуть здати ПМК в інший день, але також з повною ідентифікацією та підтвердженням (фото-видео фіксацією та фото письмової відповіді на білет ПМК2). Без відео візуальної ідентифікації студента, його ПМК ІІ не буде зараховане. Додаткові сесії створюються після звернення викладача до куратора відповідної групи студентів.

ПМК може продовжуватись не більше 1 год. 20 хв. Кожна Zoom-конференція обмежена 40 хвилинами. Після цього відбувається її завершення. Для поновлення роботи необхідно ще раз перейти за відповідним посиланням (тобто 2-х конференцій ZOOM по 40 хв. вистачає для проведення ПМК ІІ).

ОСНОВНІ ПРАВИЛА:

Обов’язковий відеозв’язок студентів протягом всіх зустрічей з викладачами.

Проведення ПМК ІІ має записуватись засобами ZOOM викладачем для запобіганню незручних ситуацій та вирішення спірних питань.

ПМК ІІ має бути письмовим та по завершенню бути відправлений викладачу у вигляді фото чи у подібному форматi.

Залишити повідомлення для декана




×