Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com

Новини та анонси подій факультету

Економіка і підприємництво, маркетинг

Мета курсу: формування системи теоретичних і практичних знань у студентів з основних розділів прикладної економіки, підприємництва  і маркетингу.

Завдання курсу – теоретична та практична підготовка студентів для вирішення конкретних завдань діяльності аграрного підприємства в умовах ринку

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • види підприємницької діяльності та її особливості;
  • найбільш раціональної форми організації бізнесу;
  • основні стадії прийняття управлінських рішень;
  • економічні основи функціонування підприємств в умовах ринку;
  • чинники, які впливають на ефективність роботи підприємств;
  • економічний зміст ресурсів, структуру та форми ресурсного забезпечення;
  • шляхи більш раціонального використання ресурсів;
  • прогресивні методи планування та форми організації виробництва;
  • показники оцінки результативності діяльності, вимоги до оформлення документів по обліку, витрачанню виробничих ресурсів і нарахуванню заробітної плати, систему первинного обліку у виробничому підрозділі, принципи організації праці та виробничих процесів

вміти:

  • визначити перспективні види бізнесової діяльності;
  • виконувати економічні розрахунки;
  • проводити аналіз використання ресурсів;
  • ефективно проводити параметри удосконалення структур управління;
  • оцінювати діяльність підприємства з економічної точки зору;
  • вишукувати резерви підвищення ефективності діяльності підприємства;
  • складати технологічні карти на окремі сільськогосподарські культури;
  • складати план потреби в насінні, добрив та засобів захисту рослин;
  • складати плани внесення добрив під окремі культури, внутрішньогосподарські оперативні плани виконання сільськогосподарських робіт, перспективні плани розвитку галузі рослинництва.

Робоча програма навчальної дисципліни «Економіка і підприємництво, маркетинг» для спеціальностей садівництва та виноградарства

Робоча програма навчальної дисципліни «Економіка і підприємництво, маркетинг»для агрономов

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Економіка і підприємництво, маркетинг»

Підручники та посібники по дисциплині «Економіка і підприємництво, маркетинг»

Залишити повідомлення для декана




×