м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Маркетингова товарна політика

Мета курсу – формування теоретичних знань та практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

Завдання курсу –  вивчення теорії маркетингової товарної політики організацій, набуття  вмінь і навичок  визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку, підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки.

Предмет курсу – сукупність маркетингових проблем, що виникають внаслідок невизначеності маркетингового середовища та розвитку господарської кон’юнктури та підприємства в умовах ринкової економіки.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

  • сутність, зміст та завдання маркетингової товарної політики;
  • класифікацію товарів та послуг, технологію проведення маркетингових досліджень, методику вибору цільового ринку, планування продукту і розроблення нового товару;
  • види ідентифікування продукції, місце та роль упаковки в системі планування продукту;

вміти:

  • аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару,
  • володіти методикою оцінки якості продукції та конкурентоспроможності товару,
  • оцінювати стан формування попиту на ринку окремого товару т проведення конкретних маркетингових досліджень,
  • визначати етап життєвого циклу товару.

Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетингова товарна політика” 

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика»

Залишити повідомлення для декана




×