Вивчення дисципліни у закладі вищої освіти має супроводжуватись дослідженням питань розвитку окремих видів діяльності, які визначають сутність цієї дисципліни. Для практичного закріплення основ стратегічного управління на кафедрі менеджменту було проведено тематичний семінар «Діяльність світових компаній: стратегії, що вражають». Студенти груп 41МН та 21сМН підготували змістовні доповіді, у яких розкрили сутність індивідуальних стратегій розвитку компаній «SamsungGroup», «LEGO», «Hermès», Audi» тощо, які здобули світове визнання на ринку споживчих товарів. Студентами було підготовлено цікаві презентації. Викладачі кафедри д.е.н. Радєва М.М. та д.е.н. Нехай В.В., які організували тематичний семінар, були приємно вражені тим, з яким бажанням цікаво подати матеріал було презентовано інформацію.