Мета курсу – надання знань про методи й технології підготовки та організації рекламних компаній.
Завдання курсу – вивчення основних напрямків рекламної діяльності підприємства; набуття вмінь аналізу ефективності витрат на рекламу.
Предмет курсу – реклама як товар і процес.
Завдання дисципліни — сформувати у студентів компетенції за таким переліком:
1. розуміти
сутність і значення управління рекламною діяльністю в умовах
ринкової економіки;
мету і завдання реклами;
функції учасників рекламного процесу;
2. знати
особливості і характеристики рекламного ринку;
методи маркетингових досліджень в рекламі;
психологічні засади впливу реклами на споживача;
процес медіапланування.
3. уміти
визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї, укладати
контракти на проведення рекламного дослідження та рекламної кампанії;
розробляти стратегічний план рекламної діяльності (визначати цілі
та концепції рекламної кампанії, необхідні асигнування, види та носії
реклами);
розробляти тактичні плани проведення рекламної кампанії
(визначати конкретні завдання, розраховувати кошторис витрат, вибирати
жанри та форми реклами, а також засоби масової інформації для її
розміщення);
організовувати рекламну діяльність підприємства, координувати її з
партнерами, рекламними агентствами, засобами масової інформації;
ефективно реалізовувати рекламні послуги (рекламний ефір,
площини, простір);
вивчати ефективність проведення рекламної кампанії, розробляти
рекомендації щодо її коригування;
4. володіти стійкими навичками
— формування рекламних цілей підприємства;
— розробка рекламних кампаній;
— оцінювання ефективності реклами;
— налагодження взаємовідносин між учасниками рекламного ринку.
5. бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.
Робоча програма навчальної дисципліни “Рекламний менеджмент” для 21МБМК та 21МБПТ 2020-2021 н.р.
Силабус навчальної дисципліни “Рекламний менеджмент” для 21МБМК 2020-2021 н.р.
Силабус навчальної дисципліни “Рекламний менеджмент” для 21МБПТ 2020-2021 н.р.
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Рекламний менеджмент”
Підручники та посібники для вивчення дисципліни “Рекламний менеджмент”