Мета курсу – оволодіння знаннями ефективного продажу продукції та послуг з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог.
Завдання курсу – вивчення основних категорій маркетингових комунікацій; ознайомлення з методиками розроблення бюджету рекламних компаній, алгоритмами розрахунків ефективності рекламного звернення до цільової аудиторії та набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів, пошуку резервів удосконалення системи товаропросування.
Предмет курсу – інформаційні процеси в умовах міжособистісного та масового спілкування за різними каналами за допомогою різноманітних комунікативних засобів.
Основними завданнями дисципліни є:
– ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями,категоріями, системами та процесами маркетингових комунікацій;
– відпрацювання практичних навичок розв’язання маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;
– створення бажання творчого пошуку вдосконалення системи просування товарів підприємств у сучасних ринкових умовах.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: питання організації ефективного продажу продукції та послуг, щоб розробляти виробничі, організаційні та наукові рішення;
вміти: планувати, реалізовувати й оцінювати програму маркетингових комунікацій та стратегій звернення, які мають бути ефективними і вражаючими; бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.
Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетингові комунікації” для 11сМК и 31МК 2020-2021 н.р.
Силабус навчальної дисципліни “Маркетингові комунікації”
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Маркетингові комунікації”
Підручники та посібники для вивчення дисципліни “Маркетингові комунікації”