м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Маркетингова товарна політика

Мета курсу – формування теоретичних знань та практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

Завдання курсу –  вивчення теорії маркетингової товарної політики організацій, набуття  вмінь і навичок  визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку, підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки.

Предмет курсу – сукупність маркетингових проблем, що виникають внаслідок невизначеності маркетингового середовища та розвитку господарської кон’юнктури та підприємства в умовах ринкової економіки.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

  • сутність, зміст та завдання маркетингової товарної політики;
  • класифікацію товарів та послуг, технологію проведення маркетингових досліджень, методику вибору цільового ринку, планування продукту і розроблення нового товару;
  • види ідентифікування продукції, місце та роль упаковки в системі планування продукту;

вміти:

  • аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару,
  • володіти методикою оцінки якості продукції та конкурентоспроможності товару,
  • оцінювати стан формування попиту на ринку окремого товару т проведення конкретних маркетингових досліджень,
  • визначати етап життєвого циклу товару;

Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетингова товарна політика”

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Маркетингова товарна політика”

Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Маркетингова товарна політика”

Залишити повідомлення для декана




×