Завдання курсу – вивчення теорії маркетингової товарної політики організацій, набуття вмінь і навичок визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку, підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки.
Предмет курсу – сукупність маркетингових проблем, що виникають внаслідок невизначеності маркетингового середовища та розвитку господарської кон’юнктури та підприємства в умовах ринкової економіки.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
- сутність, зміст та завдання маркетингової товарної політики;
- класифікацію товарів та послуг, технологію проведення маркетингових досліджень, методику вибору цільового ринку, планування продукту і розроблення нового товару;
- види ідентифікування продукції, місце та роль упаковки в системі планування продукту;
вміти:
- аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару,
- володіти методикою оцінки якості продукції та конкурентоспроможності товару,
- оцінювати стан формування попиту на ринку окремого товару т проведення конкретних маркетингових досліджень,
- визначати етап життєвого циклу товару;
Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетингова товарна політика”
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни “Маркетингова товарна політика”
Підручники та посібники для вивчення дисциплини “Маркетингова товарна політика”