м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Маркетинг

Мета курсу – формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання курсу – вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Предмет курсу – процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
Основними завданнями дисципліни є:
– ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями, категоріями маркетингу, сучасними тенденціями в маркетингу;
– опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах;
– виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності .
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: місце маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства; принципи і функції маркетингу, маркетингове середовище, основні фактори мікро- та макросередовища; процес управління маркетингом; типи ринків і мотивації споживачів; елементи комплексу маркетингу; стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментації і
позиціонування;
вміти: аналізувати маркетингове середовище підприємства; проводити сегментацію ринків і виконувати позиціонування товарів; здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію фірми; розробляти комплекс маркетингу;
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною, з розвитком економічних процесів та явищ.

Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг»

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для  здобувачів ступеня вищої освіт “Бакалавр” зі спеціальності 073 “Менеджмент” за ОПП “Менеджмент” 2021-2022

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для  41ЕМ, 21сЕМ-2020-2021

Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для  41ЕМ, 21сЕМ-2020-2021

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для  41МН, 21сМН 2020-2021

Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для  41МН, 21сМН 2020-2021

Силабус – маркетинг – 051 Економічна_кібернетика_та_програмування

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетинг»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетинг»

Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з дисципліни “Маркетинг” для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 075 – «Маркетинг» денної форми навчання

Теми курсових робіт з Маркетингу

Залишити повідомлення для декана




×