Напрям: |
075 «Маркетинг» |
ОР: | Магістр |
Курс: | М2 |
Провідний викладач: | НЕХАЙ ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА |
Мета курсу – оволодіння теоретичними та практичними знаннями з питань логістичного менеджменту, активним інтегруючим потенціалом, здатним покращити взаємодію між функціональними сферами підприємства – постачанням, виробництвом, маркетингом, дистрибуцією, організацією продажами.
Завдання курсу – теоретична та практична підготовка студентів спеціальності 075 «Маркетинг» для набуття системних знань з теоретичних засад та організаційно-теоретичних основ здійснення логістичного менеджменту для підвищення стійкості підприємства, координації дій щодо виробництва та просування продукції.
Предмет курсу – система та процес логістичного менеджменту, логістичне адміністрування, прогнозування, планування, контроль та аудит.
У відповідності до цього студенти мають знати: місце логістичного менеджменту в системі менеджменту фірми, передумови створення та особливості функціонування логістичних систем; функціональні області логістики; інформаційне, технічне, організаційне забезпечення логістичного підходу до управління фірмою з метою економії трудових, матеріальних, грошових та енергетичних ресурсів, підвищення ефективності управління, забезпечення необхідної якості товарів, тенденції розвитку глобальної логістики;
вміти: організовувати спільну діяльність підрозділів підприємства по ефективному просуванню продукції у ланцюгу «закупки сировини – виробництво продукції – розподіл – збут – споживання» на основі інтеграції і координації операцій і функцій; здійснювати правильний вибір постачальника та умов поставки, транспортних засобів та шляхів доставки, координувати процеси поставки з виробничими процесами, визначати раціональні рівні запасів та умови їх зберігання; управляти інформаційними та фінансовими потоками, узгоджувати їх з матеріальними та потоками послуг.