Мета курсу – формування системи знань щодо основних тенденцій та темпів розвитку кон’юнктури світових ринків, а також методологічних основ проведення кон’юнктурних досліджень.
Завдання курсу – вивчення теоретичних основ розвитку світових ринків, економічного аналізу світових ринків; а також використання набутих знань для розв’язання проблем виходу України на світовий ринок.
Предмет курсу – дослідження взаємодії попиту і пропозиції на світових ринках в умовах розвитку міжнародних ринкових структур.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
– основну методику проведення кон’юнктурних досліджень;
– характеристика основних показників кон’юнктури;
– алгоритм проведення загальногосподарської кон’юнктури та кон’юнктури товарного ринку;
– орієнтир у сучасному стані конкретних світових ринків товарів;
– основні методи ціноутворення на світових товарних ринках.
уміти:
– проводити кон’юнктурні дослідження товарних ринків;
– аналізувати кон’юнктуру світових товарних ринків;
– розробляти практичні пропозиції щодо окремих товарних ринків, складати прогнози їх розвитку;
– досліджувати причинно-наслідкові в’язки і прогнозувати наслідки прийнятих рішень суб’єктами ринку;
– аналізувати та оцінювати, на основі кон’юнктурних показників, перспективи розвитку світових ринків та пов’язаних з ними галузей промисловості.
бути ознайомленим: із сучасною методикою аналізу попиту і пропозиції на світових ринках, а також прогнозуванням їх величини у майбутньому з урахуванням імовірнісних подій.
Перелік підручників та посібників
Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни