м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Андрій Чуприков: Текстопланка – Як зміниться світ після пандемії

Я отримав завдання написати текстопланку про Андрія Чуприкова – бізнес тренера, консультанта та ментора. Він є засновником власної консалтингової фірми «Chuprikovs Consulting Firm».

Андрій має досвід 25 років в консалтинговому бізнесі, а також 18 років роботи як СЕО в міжнародних компаніях та організаціях. Темою його доповіді було «Маркетинг після пандемії Covid-19». У доповіді були визначені основні тенденції до змін після пандемії у світі, які я хочу зазначити:

  • Демонетизація – після пандемії корнавірусу все більше людей відходять від використання матеріальних грошей. Усе більших обертів набирають безготівкові розрахунки, безконтактні платежі, віртуальні гаманці та електронні гроші. З часом це призведе до того, що більшість людей цілком відмовиться від готівкових форм розрахунку.
  • Діджиталізація – усе більше ресурсів та сервісів переходять в онлайн режим. Ще 30-40 років тому ніхто не міг собі уявити, що у майбутньому через електронні носії можливо буде зробити майже все. Зараз через інтернет ми можемо навчатися, читати книги, знайомитися з новими людьми, ставити електронні підписи та навіть вести бізнес. Усе це свідчить про те, що зовсім скоро типове уявлення людей про, такі установи як бібліотеки, банки та школи може кардинально змінитися у сторону діджиталізації.
  • Децентралізація – з розвитком комунікацій відпадає необхідність находження людей та предметів у певному місці. Так кваліфікований співробітник може сидіти у себе вдома у іншій частині країни та виконувати свою роботу через інтернет. Для того, щоб обмінюватися великими файлами більше не потрібно мати флешку чи жорсткий диск, усе можна занести до хмарних сервісів.
  • Дематеріалізація – в останні часи при покупці товарів споживачі часто звертають увагу не на сам продукт, а на фірму виробника. Споживача більше цікавить, що бренд може запропонувати йому, яку екосистему продуктів має, які люди користуються цим продуктом. Усе це формує головні критерії при виборі товару чи послуги, а сам товар чи послуга відходять на другий план.
  • Девальвація – через пандемію Covid-19 малий та середній бізнес опинився у скрутному становищі. У майбутньому це може призвести до масових закрить бізнесів, збільшення безробіття та інфляції цін. Через це, сама культуру споживання може кардинально змінитися.
  • Демократизація – в останні часи виробники створюють та модернізують свої продукти на основі побажань споживачів. Усе частіше вони прислуховуються до побажань конкретних клієнтів та роблять свій продукт максимально комфортним для споживачів. Часто коли фірма випускає новий продукт вона випускає одразу декілька версій продукту, щоб догодити максимальній кількості споживачів.

Коньшин Вадим 21 МК

к.е.н., доцент кафедри маркетингу Арестенко Т.В.

Залишити повідомлення для декана




×