25 листопада 2020 року асистентом кафедри маркетингу А.О. Марчук проведено відкриту лекцію в режимі онлайн на тему «Особливості планування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві» для студентів навчальних груп 41 МК та 21 С МК (ОПП «Маркетинг») із навчальної дисципліни «Маркетингове планування».
Під час викладення лекційного матеріалу, були висвітлені питання особливостей процесу розробки та планування комплексу маркетингових комунікацій підприємства, створення ефективного звернення для підвищення лояльності цільової аудиторії бренду та формування зведеного рекламного бюджету фірми.
На відкритій лекції були присутні: к.е.н., доцент кафедри маркетингу Т.В. АРЕСТЕНКО; асистент, аспірант кафедри маркетингу Г.О. МАЙБОРОДА та асистент, аспірант кафедри маркетингу П.Г. БІНЧЕВА.
Під час обговорення присутні відзначили достатній рівень професіоналізму та педагогічну майстерність лектора, а також важливість представленого лекційного матеріалу для здобуття бакалаврами необхідних компетентностей для професійної діяльності за обраною спеціальністю. Також було відмічено прогресивний інноваційний формат проведення лекції, її достатній науково-теоретичний та методичний рівень, актуальність та креативність. Студенти активно брали участь у лекції, наводили приклади. Лектор повністю розкрив зміст кожного питання, а презентація посилила зрозумілість, логічність і повноту викладення матеріалу лекції.
Загалом, лекція досягла своєї мети, проведена на належному науково-теоретичному і методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.